Sırf kavga çıkmasın diye sürekli karşı tarafın huyuna gitmek eziklik midir?

Gerçekten her şeyde triplenen çok zor bir arkadaşım var ve en ufak şeyden olay çıkartıyo ben de kavga çıkmasın diye alttan alıyorum haklı olsam bile sesimi çıkartmıyorum bazen de gerçekten bariz haklı olduğum şeylerde yine de kendimi savunamayınca okadar ezik hissediyorum ki ama savunursam da çok büyük bir kavga çıkar napmam lazım?
Sırf kavga çıkmasın diye sürekli karşı tarafın huyuna gitmek eziklik midir?
Cevapla