Selam beylerr,
Futbolla ilgilenen kadınlardan hoşlanırmısınız yoksa itici mi bulursunuz? :)
Futbolla ilgilenen kadınlardan hoşlanırmısınız yoksa itici mi bulursunuz? :)
hiç haz etmem. ben bir erkek olarak zerre sevmiyorum futbolu. ilgilenmiyorum oynamıyorum izlemiyorum takip etmiyorum. benden uzak olsun oldu olacak tezahürat yapsın küfür etsin vs. omu erkek ben mi?
THE END...
futbol muhabbeti yapan bayanlar bana sempatik geliyor..hele gol kaçtığında ayol ne biçim topa vuruyorsun..:)) maç bırak kadını seyret o derece yani..:))
Iyy öyle bayanlar hic izlemesin daha iyi :D
bir kadının da höyyt çak kafayı göm kafayı çek röveşatayı filan demesi de itici gelir..bi maç için kadınlığından da taviz vermesin bence..kadın heryerde kadındır..:)
Hoşlanır hoşlanmasına da.. Sırf erkekler hoşlansın diye çakma futbol severlik yapan kızlar çok itici. Iyk.
Kesinlikle, sorsan ofsaytı bile bilmezler
Aynen öyle. bir de gelip maç muhabbeti yaparlar. Göz boyama... Çok itici bulurum onları
ben tribünde tezarühat bile yaparım kimin ne düşündüğü umrumda değil.)
Aynenn :D
Cevap
25Cevap
Yerine göre ve tadında bırakmalı bence kendi olan bir kız olsun illaki futbolla ilgilenmesin ben seviyorum diye onunda sevmesine gerek yok...
Çok da fark etmez benim için. Fanatiklik dünyadaki en kötü şeylerden biridir, fanatik olmasın da ne olursa olsun
Hoşlanırım tabii :) Gelsin Demir maçına tezahürat yapsın benle daha ne :)
Demir macı ne ya gel stad bitince şeref bey stadında çarşı'yla birlikte coşalım :D
Zamanında 10:0 yenildiginiz icin olmiyasın o :D :D
En azından sevinmek icin sevenlerden değilsiniz sizde.
Aynen Beşiktaşk aşığıyım ben :)
evet ama tribuncu olmamak şartıyla... onlardan tiksiniyorrum...
futbol oynuyorsa tamam da , tribün falan ne öyle. futbol oynamasına tamam dememin sebebide bir sporla uğraşıyor olması yoksa futbolun bir yeri yok ayrı
Evet hoşlanıyorum herşeyiyle tam bir bütün oluruz hem :))
Acıcık itici bulurum acıcık hoşlanırım. Tam ortası bişiy işte :D
ben hiç hoşlanmam, futbolla da ilgilenmem, işte böyle erkeklerin ilgisini çekmek için saçma şeylere ilgi duyan kızlarda var.
benim için bir kriter değildir futbolla ilgilenip ilgilenmemesi
Bir futbolu sevemedim -.-
Ama beraber box seyrede biliriz cok severim :)
Erkeğine bağlı bence ama çoğu hoşlanır herhalde, mesela ben futbolu hiç sevmem.
bana itici geliyo açıkçası
Futbolu seven bayanlar candır can:)) baş tacımdır
Hoşlanmam çünkü futboldan hoşlanmam.
sen pembe dizi izleyen erkeklerden hoşlanırmısın.
Kriter değil benim için.Ama hoşlanırım gerçekten.
hoşlanmak hafif kalır:))
sevgili ile maç izlemek çok eğlenceli...
İtici değil kesinlikle
hoşlanmam bari orda sussun:)
ofsaytı bılıyorsa hoslanırım :)
Hoşlanmam
bana çekici gelir
Evt yaa bayılırım
Ben çok hoşanırım
hoşlanır
bnde cokkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar