Boyum kısa dıye uzun boylu kısmetlerımı tepiyorum hep :(?

Arkadaslar 1 55 boy 44 kılo da bı bayanım. yuuzmun guzel oldugunu soylerler. kısa olamam argmen genelde hep 1 80 ustu beylerden ılgı goruyorum ama reddedıorm. Cunku daha once 182 boyunda bıryle cıktım cıktıgmız surede boyu 2 cm daha uzadı neyse o sorun etmıorda annesıne resmımızı gostermıstı kız cok ufak falan bısıler demıs sınır oldum ıstemıorm o yuzden uzun erkek. ama hep uzunlar denk gelıor nabam ben ya?
Boyum kısa dıye uzun boylu kısmetlerımı tepiyorum hep :(?
Cevapla