Hepimiz birilerinin hikayesinde kötü kârakterler miyiz?

İyi geceler KS sakinleri..😊
İyi geceler KS sakinleri..😊
Mâlumunuz insan ilişkileri hep güllük gülistanlık geçmiyor.. 🎈belki bilerek ya da bilmeyerek kırıcı olabiliyoruz ya da kırılan taraf.. 🎈veya hayalkırıklığına uğrayan ya da uğratan.. vs 🎈
Hepimiz birilerinin hikayesinde kötü kârakterler miyiz?
Cevapla