Güncellemeler
+1 yıl
Güncel ki
Güncellemeler
+1 yıl
Neye ki
Bir şarkı olabilir, bir film, bir kitap olabilir, bir arkadaş, tanımadığım biri dahi olabilir. Çünkü bir şekilde hayatla bağın kopmamasını sağlamak gerek. Yaşamı güzel görmek adına bunlara ihtiyaç var
Cevap
7Cevap
Kendime sanırım..
Çünkü bu hayatta herkes tek. Düştüğünüzde teksiniz, dert ve Sıkıntılarınızda teksiniz. Kendimden sonra da Rabb'ime ve aileme
Hiçbir şeye sevmem hayatı tipsiz biri sevemez.
Allah'ıma tutunuyorum
Anca yarrağıma tutunursunuz
çocuklarım
allah analı babalı büyütsun
Aileme💚
Bilime
Planlarim
yarrama
Kendime
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?