Niye hep havalı kızlar kazanıyor ? Hep böyle laf mı sokmak gerek ?

Arkadaşlar merhaba ben özel bir kolejde okuyorum.Ama öyle klasik bilinen kolej kızı havası yok bende.Yani bilmiyorum havalı olmayı beceremiyorum.O havalı olma ayrı bir yetenek bence.Okulumuzdada çok fazla sayıda bu havalı kendini beğenmiş özgüven patlaması yaşayan erkekleri şak diye bozup oturtan kızlar var.Bu kızlar genelde hep kendileri gibi kızlarla grup oluyorlar.Bizse ortada kalıyoruz 3-4 kız :D Ama erkeklerde hep bu kızların peşinde anlatamam valla çok canımı sıkıyor bu drum bizim yüzümüze bakan yok.

Kızın kalemi düşüyor verirmisin demeden 8 erkek birbiriyle yarışıyor kalemi ulaştırmak için.Bide erkeklere bi laf sokuyorlar bi bozuyorlar ama erkekler sanki daha çok bağlanıyor böyle yapınca.Serviste biri en arka koltuğa uzanmış sırtı camda ayağında etek var çorap yok bacaklarınıda oturan 3 erkeğin kucağına uzatmış.Daha tabi çok çok fazla şeylerde yapıyorlar(mesala biri koridorda çocuğun birine çorabını çektiriyordu.) ama ben hayatta yapamam yapsam denesem bile kesin o erkek kızar bana napıyosun diye.Halbuki tipsizde değilim orta biriyim.Ama havam yok şak diye bozamıyorum.Facede 300-400 beğeni alan fotolarım yok.Nasıl havalı olunur ve erkekler hep bu tür kızlardan mı hoşlanır ?
Niye hep havalı kızlar kazanıyor ? Hep böyle laf mı sokmak gerek ?
Cevapla