Hayatı hızlı yaşadınız mı. Evet ise sonrasında kolay kolay mutlu olamamak ve zevk alamamak gibi durumlarınız oldumu?

Hastamı oluyorum. Ben kolay mutlu olan biri değilim. Aslında küçükkende öyleydim. Aileme yük olmadım. Gerci bir ailem yok sayılır. Kendi cabamda istediğim çoğu seyi elde ettim. Herkesin geri adım attığı çevremde oldu hani varya snaplarda sozlerde sosyal medyada asanlar kesenler onların özendiği tiplerden ama sacmalasti. Bıraktım arkada o cevremi sonra geceleri ortamlara aktım yabancılar votkalar viskiler loş ışıklar clupler dil öğrendim bu senede yurt dışına çıkacaktım. Arabayla bile sıkılan biriyim. Bu yüzden motorsuz bir yere gidemem. En kötüsü ise kolay mutlu olan birini gördüğüm de garibime gidiyor küçümseme gibi oluyor ama bu durumdan mutsuzum. Bir kızla flortteyken anlaşamıyoruz. Ben aileme bile eyw etmedim. Bunumu çekeceğim bos afra tafrasini diye bitiriyorum. Normalinide sevemedim. Abi niye kolay mutlu olamıyorum. Normal insanlar gibi. Hastamiyim lan ben diye düşünuyorum. Hic mutlu değilim. Bütün bunlar hızlı yaşamamdan dolayımı. Karakterimden dolayimi. Bu şarkıyı dinliyorum 1 haftadir. Ruhumu ozetliyor sanki
Hayatı hızlı yaşadınız mı. Evet ise sonrasında kolay kolay mutlu olamamak ve zevk alamamak gibi durumlarınız oldumu?
Cevapla