Eltimin kıskanç tavırları beni oldürüyo, sizce ne yapmalıyım?

merhaba 8 aylık evliyim ve 20 yasındayım. olay su kaynanamlar memelektydı ben kaynanamla aynı mahalede otruorum eltimlede kaynanamların gelcegı gun temzlık yapıodum soncta calışan bir bayanm eşim mootor almıştı motor kullanmasını ıstemıorum basına bıse gelır dıye. çamasırları asıodum görümcem eltim birde kocamn teyzesınn kızı vardu. görmcem uzakta otruo onu cagırmıstım balkonun altına eşimi şikayet ettm motor almış die. neyse eltm o aksam benmle konusmayı bırak yzume bıle bakmadı. dun aksamda kaynanam ıs cıkısı bıze geldı ve eltınden ozur dılıceksın onları nıe cagırmadın alınmıslar dedı. zaten eltımın kıskanc tarvırları benı olduruo sızce ne yapmalıyım ben o kötu nıyetle yapmamıstımkı eşime ağlayark dun soledm sıcak yaklasıtı ama sonra hıc umursamadı senın ustune nıe ıftıra atsınlarkı dedı yengsını korudu resmen ne yapıcam smdı bana akıl verın
Eltimin kıskanç tavırları beni oldürüyo, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla