Kişilik & Karakter Hiç birisi sizin sırrınızı başkasına söyleyip hayatınızı mahvetti mi? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor ~sırrıngüvende~ Güncellemeler+1 yıl Hiç biri sizin sırrınızı söyleyip hayatınızı mahvetti mi Hiç birisi sizin sırrınızı başkasına söyleyip hayatınızı mahvetti mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
WetKoala06 Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 94% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 477 cevap paylaştı. Hayatımı mahvedecek kadar büyük sırları bilen insanlar beni sırtımdan vurmayacak insanlardır. O yüzden çok şükür hiç olmadı. 0 0 Yorumla
HsYnJr Takip Et Master Yaş: 37 , eic 54% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Çok şükür büyük sırlarımı Settar Allah’ımdan başkası bilmiyo. O da bugüne kadar açık etmediği gibi ebediyyen açık etmez inşallah. 0 0 Yorumla
Beyaz-İtli-Prens Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 40% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Hayır öyle bir şey olmadı çünkü her ne olursa olsun kimseye sırrımi vermem. 0 0 Yorumla
mlm90 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 47% +1 yıl bazı insanlara sadece sır olduğu zannedilen önemsiz şeyleri söylerim ama sırrımı kimseye söylemem 0 0 Yorumla
ilkay-17 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 44% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 374 cevap paylaştı. Hayır ztn o kadar büyük bir sırrımda yok olsa ztn kimseye söylemem öyle büyük birşeyi 0 0 Yorumla
bunaldımdageldimcnm Takip Et Xper 6 Yaş: 109 , eic 98% +1 yıl kimseye sırrımı vermem, o saatten sonra sır olmaktan çıkar. bir şeyleri söylüyorsam sırrım değildir. 0 0 Yorumla
Chuuuky34 Takip Et Xper 7 Yaş: 32 +1 yıl Yaşadığımı Herkesle Paylaşmam. Söyleme İhtimali Olan Birisine Birşey Anlatmam. Yaşasaydım Böyle Birşey Ortalığı Karıştırırdım. 0 0 Yorumla
Balendin Takip Et Bilge Yaş: 40 , eic 64% +1 yıl ne demişler 2 kişinin bildiği sır değildir. sırrını söyleme dostuna dostunun dostu vardır. 0 0 Yorumla
zaferrsancak Takip Et Yoda Yaş: 37 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 466 cevap paylaştı. hayatımı maffettirecek bir sırrım olmadı. daha doğrusu sır olarak yapmamı gerektirecek bişey yok hayatta. 0 0 Yorumla
XMANNXXL Takip Et Xper 6 Yaş: 40 +1 yıl Böyle sırdaşım yok aslinsa anlatacak cok sırlarım var ama bu konuda karşılıklı güven cok onemli 0 0 Yorumla
MiyavlayanHatun Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Evet bende intikam için bütün gizli ırıspılıklarını ifşaladım en son babası rko çekmiş kıza daha haber alamadım 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Sırrımı söyleyerek değil de, birçok şekillerde hayatımı mahveden çok insan oldu hayatımda. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl asla hiçbir sırrımı kimseye söylemem. çünkü ben kimseye güvenmem. hayatımın %98'i yalan söylemekle %2'si yalan uydurmakla geçer. 0 0 Yorumla
golgexx Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 57% +1 yıl Sırrımı soyleyecek kadar güvenmedim kimseye 0 0 Yorumla
PrettyKiller Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 95% +1 yıl Hayır kimse öyle bisey yapmadı yapamaz da 0 0 Yorumla
HoşafAğızlı Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,6b cevap paylaştı. Benim pek sırrım olmaz her şeyimde ortadayım :) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Hayatımı mahvedecek kadar büyük sırları bilen insanlar beni sırtımdan vurmayacak insanlardır. O yüzden çok şükür hiç olmadı.
Çok şükür büyük sırlarımı Settar Allah’ımdan başkası bilmiyo. O da bugüne kadar açık etmediği gibi ebediyyen açık etmez inşallah.
Hayır öyle bir şey olmadı çünkü her ne olursa olsun kimseye sırrımi vermem.
bazı insanlara sadece sır olduğu zannedilen önemsiz şeyleri söylerim ama sırrımı kimseye söylemem
Hayır ztn o kadar büyük bir sırrımda yok olsa ztn kimseye söylemem öyle büyük birşeyi
kimseye sırrımı vermem, o saatten sonra sır olmaktan çıkar. bir şeyleri söylüyorsam sırrım değildir.
Yaşadığımı Herkesle Paylaşmam. Söyleme İhtimali Olan Birisine Birşey Anlatmam. Yaşasaydım Böyle Birşey Ortalığı Karıştırırdım.
ne demişler 2 kişinin bildiği sır değildir. sırrını söyleme dostuna dostunun dostu vardır.
hayatımı maffettirecek bir sırrım olmadı. daha doğrusu sır olarak yapmamı gerektirecek bişey yok hayatta.
Böyle sırdaşım yok aslinsa anlatacak cok sırlarım var ama bu konuda karşılıklı güven cok onemli
Evet bende intikam için bütün gizli ırıspılıklarını ifşaladım en son babası rko çekmiş kıza daha haber alamadım
Sevgilimle yaşadıklarımı yakın arkadaşıma anlatmıştım
Sırrımı söyleyerek değil de, birçok şekillerde hayatımı mahveden çok insan oldu hayatımda.
asla hiçbir sırrımı kimseye söylemem. çünkü ben kimseye güvenmem. hayatımın %98'i yalan söylemekle %2'si yalan uydurmakla geçer.
Ayy evet.
Hemde sevmediğim birine😣
Böyle bisey yapan insanı yaşatmam
Öyle hataya, asla düşmem.
Sırrımı soyleyecek kadar güvenmedim kimseye
Hayır kimse öyle bisey yapmadı yapamaz da
Şimdilik olmadı ve olmaz inşallah
Benim pek sırrım olmaz her şeyimde ortadayım :)
herkesin başına mutlaka gelmiştir
Büyük sırlarımı kimseye anlatmam
Sır kimseye söylemez
İnsanlara sır veren dümdüz salaktır
Sırlar utanç kaynağıdır deme heeeeeee
Hayır.
Hayırr
Nope
Evet