Saygı sonradan kazanılan bir özellik midir yoksa insanın içinde mi olmalı?

Dikkat ettim çevremde her ne kadar aile içinde ve okul olarak iyi eğitim almış olsa da saygısızlığa eğilimli olan insanlar var bu özellik sonradan mı kazanılır yoksa insanın yapısıyla mı ilişkilidir
Saygı sonradan kazanılan bir özellik midir yoksa insanın içinde mi olmalı?
Cevapla