Hoşlanmak? Aşığım. Arabalara olan merakım çocukken başladı herkes barbie bebeklerle oynarken benim arabalarım vardı. Orta okulda Nissan gtr merakım başlamıştı (ilk aşkım). Büyüdükçe tabi bir sürü tecrübe edindim hayalimde ki spor arabalarına binme fırsatım oldu ve tabi ehliyetimi aldım. Yurtdışında yaşıyorum burada 16 yaşında ehliyet alabiliyoruz 16 olduğum gün yani doğum günümde ilk iş ehliyet sınavımı yapmıştım ve tabi geçmiştim sınavı... İlk arabam Mitsubishi Lancer dı (kendimi Paul Walker sandığım dönemler) Neyse çok yazdım şimdi Range Rover Evoque için biriktiriyorum.
03 Yorumla
Soran+1 yılyurt dışında yaşamak ne güzel ya yollar düzgün arabalar ucuz yakıt ucuz oranın bmw si buranın tofaşı fiyatında nissanda mitsubisgiden bizim tofaş şahin muhabbeti gibi bahsediyosun :):) neyse bu araç nasıl sence https://bit.ly/1rHgaPf
Soran+1 yıl17 bin tl ye en iyisi bu nabalım :)
En İyi Cevaplar
Hoşlanmak ne kelime aşığım. Çocukken herkes barbie bebeklerle oynardı bense arabalarla. Posterlerimle yakışıklı ünlüler değil çeşit çeşit araba resimleri doldururum odamı tabii artık geçti o dönemler istediğim arabayı kullanarak o yılların acısını çıkartıyorum ;)
030 Yorumla
Soran+1 yılvayyy tebrikler hangi arabayı aldın sence bu nasıl? https://bit.ly/1rHgaPf
Soran+1 yılsarı değil mavi olan fiat coupe 97 model
Soran+1 yılaynen modifiye vs tasarlaycm kendime göre güzl durur o zaman gerçi şimdide iyide
Soran+1 yılpara sıkıntın yok galiba ya da yurtdışında yaşıyosun rcz ler 50 inden aşağı yok :) burada o arabaya modifiye çok iyi gider
Soran+1 yılbakalım bende ilerde şöyle bir araç www.flickr.com/.../?rb=1 yapmayı düşünüyorum :)
Soran+1 yılşu pegeut rcz leri kafama iyi soktun ha ne güzel araç tipi gallardo tarzında hemde o tipe çok ucuz geldi 50 milyara bile var bilmeyipte gören 500 milyarlık araç zanneder
Soran+1 yılpeugeot rcz km de kaç kuruş yakıyor? dizel yok herhalde bu araçların
Soran+1 yılpeki kmde kaç kuruş yakıyor bu araç dizel yok herhalde
Soran+1 yılşöyle sorayım o zaman benzin fulldiğin zaman çauk bitiyormu yakıtı çabukmu harcıyor yakıt sıkıntısı yaratıyormu sana
Soran+1 yılvayy be iyi aklıma yattı bu araç nerden soktun kafama hem modeli yüksek tipi süper zatn hemde model ve tipine göre cok ucuz :) sonra sorular sorarım bu arabayla ilgili
Soran+1 yıldaha acemiyim arkadaş sayesinde 1 haftada öğrendim sürmeyi arkadaş diyr çabuk öğrendin sen tam araçlık hızlı deli gibi süren tiplerden profesyonelleş seni kimse geçemez diyo daha 1 hafta oldu öğreneli nası sürüyosun arabayı diyo :)
Soran+1 yıltm bir araba manyaklığı var sizde demekki :) peki bu aracın yakıtına aylık 200 tl yeter herhalde attım :):)
Soran+1 yılbabana sorarmısın merak ettim aylık yakıt masrafı ne kadar diye :)
Soran+1 yılbide yıllık vergisi ne kadar onu sorarsan sevinirim :)
Soran+1 yıltamam aylık yakıt masrafı ve yıllık vergisi şimdiden teşekkürler :)
Soran+1 yılmerhaba öğrendinmi acaba peugeot rcz nin yıllık vergisi ve aylık yakıt masrafını babandan. Unuttum sanırım öğrenirsen sevinirim :)
+1 yılaraba sevip sevmemesi önemli değil, elite bir lüx araç (bmw audi mercedes vb.) bu tür araçlar her kızı etkiler ancak kızlar bu konuda takıntılı değillerdir. sevgili anlamında bilmemde ciddi ilişki arayan erkek için elite bir araç avantajdır, senin paylaştığın araç iyi değil serseri arabası gibi kesin abart egzozuda vardır. hdwallimg.com/.../...udi-S5-Turbo-Wallpaper-HD.jpg
01 Yorumla
Soran+1 yılo polodan vazgeçmiştim fiat coupe gösterdim beğendiler :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
+1 yılBabamin tofasla az yanlamadik zamaninda :D ben tam bir araba delisiydim asfaltlari aglatirdim gagahha simdi okul falan biraktik ya bmw hayalimdi alamadik saglik olsun
02 Yorumla
Soran+1 yılvayy az yanlamadık diyosun :):) bendensin bendede bu var https://on.fb.me/1pN6UEw yeni aldım ilerde bmw ye geçicem
Soran+1 yılsence bu araba nasıl? https://bit.ly/1rHgaPf
- Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılBazen dikkatimi çekmiyor değiller.. Heleki Kara şimşekler :)
05 Yorumla
Soran+1 yılbu nasıl https://bit.ly/1rHgaPf yanından geçse gözün kayarmı
- +1 yıl
Kaymaz..
www.sahibinden.com/.../detay
Benimkini bu ve bundan daha klaslar kaydırır :D
Soran+1 yılkızlar neden böyle arabaları seviyor anlamadım arkası şişkin benim hoşuma gitmiyor nedense
- +1 yıl
Arkası kısa olan modellerin park etmesi daha kolaydır. hemde çok şık ve görünüm açısından dikkat çeker.
Erkeklerin böyle düşünmemesi gayet doğal. hiç şaşırmadım desem yalan olmaz :)
Soran+1 yılgörünüm açısından dikkati kızlar için çeker desek daha iyi olur erkeklerin bu görünümün dikkatlerini çekeceğini sanmıyorum örnek ben :) kızlar arabalarla ilgili en büyük sorunlarından biri park etme demek o sebepten bu tarz arbalar kızlar ilgi gösteriyor :)
Bayiliyorum ama en fazla Asphalt8 de gorebiliyorum. Fakirim la ben :)
04 Yorumla
Soran+1 yılfakirim diyenler genelde ilerde arabaları çekiyor altlarına bakalım sen hangi arabayı alıcaksın
Soran+1 yılşans kısmet işi bakarsın bir işin rast gider alırsın arabanı
Soran+1 yılsence bu araba nasıl? https://bit.ly/1rHgaPf
+1 yılarabalarla ilgilenmem ama arabayı iyi kullanan bir sevgilim olmasını istiyorum :)
06 Yorumla
Soran+1 yılgeliyorum :P
- +1 yıl
hele böyle tek eliyle kullanırsa orda eririm bu konuda zaafım var sırf bu yeteneğinden dolayı çoğu negatifliği görmezden gelebilirim :)
Soran+1 yılen kolay tek elle kullanmak zaten iki elle kullanmak bana daha zor geliyor
- +1 yıl
bilmem her türlü beceremeyen erkekler var yakışıklı bile olsa gözümde değersizdir :)
Soran+1 yılbenm arabada bu https://on.fb.me/1pN6UEw güzelmiidr kız gözüyle
Soran+1 yılsence bu araba nasıl? https://bit.ly/1rHgaPf
Valla arabadan pek anlamam.
Üstü açık arabalar cazip , ama ekomomik arabalar daha iyidir biliyorum046 Yorumla
Soran+1 yılüstü acık arablara kısaca caprio denir bencede capriolar iyidir helede yazın
- +1 yıl
https://hizliresim.com/vz73a4
Bu nasıl? Geçenlerde sokakdaydı çektim
Soran+1 yıloff iyimiş araç nerede çektin istabuldur kesin
- +1 yıl
Arka tarafdan böyleydi:
https://hizliresim.com/BXgjgQ
Soran+1 yılyurt dışında arabalar ucuzdur orada bmw burada tofaş fiyatında adamlar çekiyor en güzel arabaları altlarına zaten benzinde ucuz yurt dışında yollarda düzgün :)
- +1 yıl
Ama benim bu hoşuma gidiyor:
https://hizliresim.com/1P0RoY
Soran+1 yılöyle arabalar herkesin hoşuna gider daha ucuz hoşlandığın var mı :)
Soran+1 yıltofaşmı yapmaa :)
Soran+1 yılşaşrmadım desem yalan olmaz arabadan anlıyosunuz baya :)
Soran+1 yılyabancı plaka arabalar 6 ay da bir yurtdışına çıkarmaz gerekir baya paran gider orada ucuz alırsın ama gümrük git gel zorlar adamı tr plakalı pahalı al daha iyi uğraşmaya değmez
Soran+1 yılsence bu araba nasıll? https://bit.ly/1rHgaPf
Soran+1 yılarabayı kendime düşünüyorum fiyatı 17 milyar
Soran+1 yıl5.8 bin euro falan
Soran+1 yıl6000 € (Altıbin Euro)
Soran+1 yılbuna pahalı değişsin porche jeepler bu arabanın nerdeyse 10 katı fiyatında :)
- +1 yıl
10 katı deği:)
Ama verdiğin paraya değmesi lazım. Mesela Avrupa'da yaşasan, süs arabaları öneririm, ama Türkiye'de yollara, toprağa, sıcağa, soğuğa ve s. Dayanıklı araba alman gerekir. Altını taş dağıtmasın, çukura düşmeyesin. Önerdiğim arabanın acil olarak ikinci el olanını satanlar vardır muhtemelen. Sen yinede araştır istersen. Ve ya ben sana uyğun olan dayanıklı arabaların örneğini göndereyim foto olarak
Soran+1 yılacil satsalar bile fiyatı en fazla 5 katı fiyatı iner o araba yurtdışında o kadar ucuzdur burada pahalıdır foto at bakayım bir
Soran+1 yıltamam jeep tarzı araçlar pek hoşuma gitmiyor ama fotoları merak ettim bakarım
Soran+1 yılskype var mı ordan konuşalım
Soran+1 yılama ben senden duymak istiyordum.d
Soran+1 yıltamam önemli değil ya gene de yardımcı olmaya çalıştın şimdi takılmalık bir araç alıcam sonra alacağım araba peugeot rcz tip olarakta fiyat olarakta tercihim budur www.sahibinden.com/.../detail
Soran+1 yılaudi pahalı peugeut rcz tip olarak gallardo fiyatında bir araç gibi görünüyor ama normalde 10da biri fiyatında bir araç çok güzel araç beğendim ya bmw alacağıma bunu alırım daha iyi
Soran+1 yılneyi sorunlu parçasımı zor bulunuyor
- +1 yıl
Kesin bilmiyorum, yani çok ucuz fiyata yakalasan al derim, ama pahalı olmayan modellerinde yanacaği fazla kullanıyor. Gerçi geliştirilmiş modellerde bu sorun ortadan kalkmış, ama onlar da çok pahalı. Peugeut kullanan insanların hep şikayet etdikleri konular, sık sık tamirat istemesi, iç detaylarının çabuk aşınması ve s.
Soran+1 yılbazı forum sitelerinde peugeut la ilgili yazıları okudum pek gibi şikayet yok herkes memnun tip olarak çok sade iç tasarımı hakkında olumsuz yorumlar var o kadar
parasi olan hoslanir.o kadar fakirim ki hoslanacak bir duygu bile gelistiremiyorim oyle dusun.
16 Yorumla
Soran+1 yılbence sen ilerde öyle bir araba alıcaksınki kendine şaşıracaksın :)
Soran+1 yıldünya malı dünyada kalır zevkini alana ford focus bugattidir bilmem anlaabildimmi
Soran+1 yılsabır sitemi bastırıyor denemeni tavsiye ederim bide fazla düşünme baska şeylerle ilgilen :P
Soran+1 yılsence bu araba nasıl? https://bit.ly/1rHgaPf
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen kızım ama erkeklik var kanımda çocukluğumdan beri erkeklerle oynarım erkeklerle anlaşırım normal tişörtten çok fanatik tişörtlerim vardır maç izlerim arabaya çok meraklıyım 13 yaşında öğrendim :D şu anda 2 kız arkadaşım var diğerleri hep erkek :D
04 Yorumla
Soran+1 yılbence fazla erkeklerde içli dışlı olma evlenemezsin sonra
Cevap sahibi+1 yılEvlenmeyi düşünmüyorum
Soran+1 yılherkesin kendine has yaşam tarzı var sende bunu seçmişsin bende evlenmeyi düşünmüyorum evlenilecek kız göremedim çevremde 5-10 erkekle çıkmıs kızla evlenilirmi sence çağu öyle bu zamanda farklı bir kız bulursam evlenebilirim
Cevap sahibi+1 yılaynen bu zmaanda kimseyle evlenmemek gerek
Araba degil de motorsiklet hastasiyim. 10 yasimda ogrenmistim 12 yildir kullaniyorum :)
04 Yorumla
Soran+1 yılresimdeki senmisin şekil çıkmışın :)
Soran+1 yılbende şöyle siyah bir bmwye yaslanıp şekil bir foto düşünyorum bakalım :)
+1 yılBende fena halde vardı ama sevgilim kıskanıyordu, telimden araba fotolarını sildi yolda bakma diyordu bende bıraktım
013 Yorumla
Soran+1 yılsenin arabadanmı kıskanıyor bu ne saçmalıktır :)
- +1 yıl
Beni kıskanmadığı bişey yokki kendinden bile kıskanıyor düşün artık
Soran+1 yılkıskançlıkta level atlamıs
- +1 yıl
bir insan perde bile açtırmaz mı düşün yani o derece
Soran+1 yılbir insan güvenmezse o kadar kıskanır bence sana güvenmiyor
- +1 yıl
Evet güvenmiyor, güvendiği kimse yokki sen bir görsenacayip kıskanç bir insan sevgilisinin gözleri kimseye bakmasın diye körebe oynar gibi gözünü kapatıp öyle yürütür mü yolda?
Soran+1 yılyolda gözünü kapatıp öylemi yürüyor bende hmen koşup uzaklaş ordan o nedir.d
- +1 yıl
Ya bazen bunalıyorum ama katlanıyorum çünkü seviyorum
Soran+1 yılbence kıskanması hoşuna gidiyor ama rahatsız olmus numarası napıyosun sen :)
- +1 yıl
Ya numara değil, bazen dayanamıyorum bunalıyorum ama aşk işte vazgeçemiyorum sebebide dürüstlügü çok dürüst bir insan bu benim için hayattaki en önemli şey
Soran+1 yılgülü seven dikenine katlanır katlanacaksın ne diyim :)
- +1 yıl
Aynen öyle :)
Soran+1 yılsence bu araba nasıl? https://bit.ly/1rHgaPf
Nedenini bilmiyorum ama eski arabalari seviyorum ben yaa asiri derecede hemde. Tabi arabam yok o ayri :-D
05 Yorumla
Soran+1 yılbende eski arbaaları seviyorumda masrafları fazla bu dezavantajı var
Soran+1 yıleskiler candır doğru söylüyosun :)
Soran+1 yılsence bu araba nasıll? https://bit.ly/1rHgaPf
ben varım :D spor arabaları çok severim :D favori arabam bugatti veyron :D
09 Yorumla
Soran+1 yılbugattiyi kim sevmez tutkunuyuz :)
Soran+1 yılsence bu araba nasıl? https://bit.ly/1rHgaPf
Soran+1 yılwww.sahibinden.com/.../detay bunu dene
Soran+1 yılarabayı görseydin keşke süper bişeydi :)
Soran+1 yılskype adresini er istiyosan resim aatym :)
Güzelmiş ama ben arabalara uzun süre binmeyi sevmem
01 Yorumla
Soran+1 yılsence bu araba nasıl? https://bit.ly/1rHgaPf
Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bayılırım o sese spor arabaları çok seviyorum audi tt :)
016 Yorumla
Soran+1 yılkızlar genelde audi marka seviyorlar çözemedim bende ne var bu audide :)
Soran+1 yılbmw m3 ler nasıl sence bilirmisin
Soran+1 yılilerde böyle bişey düşünüyorum nasıl sence çekicimi www.flickr.com/photos/107593882@N04/14017931550/
Soran+1 yılsen öyle diyosan :) sürmek istermiydin böyle bir araba
Soran+1 yılsence bu araba nasıl https://bit.ly/1rHgaPf
Soran+1 yılsarı güzelde çok gidilmiş o arabayla 200bin km hemde gösterdiğim arbaadn modeli 1 yıl düşük :)
Soran+1 yılaslında modeller arasında pek bir fark yok gibi modellerin tipleri aynı nerdeyse ufak ayrıntılar var o kadar
Soran+1 yıl2 aya satılmazsa alıyorum nasip
Soran+1 yılsaol :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet benimde arabalara ilgim var. Ama sevgili olurken karşımdaki zengin mi arabası var mı diye bakmıyorum. Bu önyargıya da lanet olsun:)
01 Yorumla
Soran+1 yılzaten öyle olması gerekir iyi yapıyosun :)
+1 yılarabalara aşığım birde ben alabilirsem eğer daha da iyi olacak:)
02 Yorumla
Soran+1 yılsabırlı olrsan alırsın araba sürmek güzel bişey
- +1 yıl
güzelin de ötesinde birşey
+1 yılErkekler kadar cok degil ama yinede severim. Motordansa araba en güzeli
08 Yorumla
Soran+1 yılaraba sürmek insanı ayrı bir havaya sokuyor ya denesen tutkunu olursun
- +1 yıl
Yok iste onu yapamam korkuyorum sürmekten
Soran+1 yılhttps://on.fb.me/1pN6UEw benm arabada bu nasıl sence iyimidir
- +1 yıl
Eh idare eder
Soran+1 yılyeni aldım adamdan ilanını bile kaldırmamış
Soran+1 yılsonra böyle bişey alıcam bu nasıl www.flickr.com/photos/107593882@N04/14017931550/
- +1 yıl
Uv güzelmiş bu
Soran+1 yılsence bu araba nasıl? https://bit.ly/1rHgaPf
Araba süper bir şey tadını alan bırakamıyor ;)
011 Yorumla
Soran+1 yılaynen 1 ay arkadaşın arabayı sürdüm ev düşünüyordm araba alayım sonra eve geçerim moduna girdim
Soran+1 yılaynen bu nasıl sence https://bit.ly/1rHgaPf
Soran+1 yılsende demek öyle seviyosun çoğu kız öyle seviyor golf tarzı tamamen erkekleriz zevkine zıt :) öylede iyi aslında park etmede zorlanmazsın
Soran+1 yılbu nasıl www.sahibinden.com/.../detay
Soran+1 yıl2-3 yıla alabilirim belki
Soran+1 yılistersen sana 1-2 tur attırırım sonra :P şaka daha alacağm bile belli değil :)
Ferrari 458 Scuderia bu arabaya bayılıyorum
04 Yorumla
Soran+1 yılhttps://on.fb.me/1pN6UEw bu nasıl :)
Soran+1 yılbmw m3 leri bilirmisin bu araba kalıcı değil ileride ondan almyı düşünüyorm
Soran+1 yılsence bu araba nasıl? https://bit.ly/1rHgaPf
çok değil biraz ilgim var
010 Yorumla
Soran+1 yılhangi arabalara mesela
Soran+1 yıleski arabaları bende sevyrm ama çok hasarlı oluyor o yüzden yeni arabaların avantajı var
Soran+1 yılsence bu araba nasıl? https://bit.ly/1rHgaPf ?
Soran+1 yıleski araba zaten 97 model 17 yaşında :) bu araba yanından geçse gözün kayarmı bakarmısın? :)
Soran+1 yılha sen eski klasiklerden hızlı ve öfkelide toredonun arabası tarzında bişeyden bahsediyosun
Soran+1 yılo arabalar amerikada fazla var masraf sıkıntı olmaz orda çoğu kişide var burada nadir vardır bir yerini vurdunmu elinde kalır bu şartlarda klasik alınmaz
yoo o kadar çok sevdiğim sölenemez :)
04 Yorumla
Soran+1 yılsürmediğin için sürersen seversin :)
Soran+1 yılbence alıcaksın ileride
Arabalara ve arabama aşığım sanırım:)
013 Yorumla
Soran+1 yılvay hangi arabanın markası nedir bu nasıl iyimi sence https://bit.ly/1rHgaPf
Soran+1 yılspor araba tarzı bişey aradığım için fiat seçtim aile arabası bişey arasaydım muhtemelen peugeot ya da opel alabilirdim
Soran+1 yıltek kapımı
Soran+1 yılhım yapılımı aldın aracı yoksa orjinal haliylemi aldın boya varmıydı
Soran+1 yılyok almıcam ya öyle meraktan soruyorum
Soran+1 yıl1-2 yıl sonra bu arabaya geçerim diye düşünüyorum hesaplarım tutarsa bu nasıl sence bu tipe çok ucuz geldi www.sahibinden.com/.../detay
Soran+1 yıltamam sen beğendiysen olay bitmiştir :)
+1 yılbmw tutkum var spor arabalara bayılırımmm...
027 Yorumla- +1 yıl
Bendensin:))) bmw on numara:)
- +1 yıl
Soran+1 yılaynen bende bmw tutkunuyum şu an bu var https://on.fb.me/1pN6UEw ilerde bmw ye geçicem
- +1 yıl
:DDD
Soran+1 yılnaptın ya gösterdiğin arabaya bak müthişte parasıda müthiş
Soran+1 yılface adresi bana ait değildir.d
- +1 yıl
Araba dediğin öyle olur helede başında spor varsa...
- +1 yıl
ilgilenmiyorum zaten sıkıntı yok...
Soran+1 yılbakalım bir ilerde öyle bişey düşünyorm modifiyeli bmw siyah yapıcam istersen araba sürmeyi öğretirim sana :P
- +1 yıl
sevgilim zaten öğretiyor.. başkasına gerek yok...
Soran+1 yılsevgilin senin zayıf noktanı bulmuş kullanıyor.d
Soran+1 yılsence bu araba nasıl? https://bit.ly/1rHgaPf
- +1 yıl
Hahaha ben araba experimiyim bana nie soruyorsunuz :D ama evet güzel modifiye edilmiş satın alınabilir durumda gibi :p hahah
Soran+1 yılözelliklerini sormuyorum tip olarak nası yani? :)
- +1 yıl
güzel modifiye edilmişin anlamı dış kasası zaten :D tipinden bahsediyorum zaten. güzel spor bir araba :D haha çattık ya...
Soran+1 yıl:) neyse bu araba yanından geçse bakarmısın gözün kayar mı?
- +1 yıl
bakarım evet
Soran+1 yıliyi o zaman alıyorum bu arabayı :P
- +1 yıl
:ppp
Soran+1 yılbmw yimi tercih ederdin bu arabayımı
- +1 yıl
tabiki bmwww...
Soran+1 yılbmw seven tek kız sensin herhalde.d
- +1 yıl
YOK O KADAR DA DEĞİL...
Soran+1 yılçoğu genelde arkası şişkin golf tarzı araç seviyor
- +1 yıl
zevk meselesi...
Soran+1 yılaynen erkeksi kızlar bmw seviyor hahdhasdha
- +1 yıl
aynen :D
Hayiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrr
08 Yorumla
Soran+1 yılsürdükten sonra hayır dermisin merak ediyorum tutkunu olursun :)
Soran+1 yılacemisin herhalde profesyonel ol bir daha kalkmazsın koltuktan
Soran+1 yılolsa zaten costurursun yolları :P
Soran+1 yılkızlar genelde narindir herhangi bir işte aşırıya kaçmazlar sende öylesin iyi yapıyorsun
Soran+1 yılsence bu araba nasıl? https://bit.ly/1rHgaPf :)
araba işi cinsiyetle alakalı değil bence.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılarabalara hayatımı adayabiliriim
04 Yorumla
Soran+1 yılo kadar bağımlısın demek
Cevap sahibi+1 yıleveet :O
Soran+1 yılbu nasıl sence https://bit.ly/1rHgaPf yanından geçse gözün kayarmı bakarmısın :)
+1 yılArabalarla hiç ilgim yok benim
05 Yorumla
Soran+1 yılsürmediysen ilgin olmaz tabi bende sürmeden önce öyledim sürünce bağlanıyo insan bırakamıyo
- +1 yıl
Sürmmekle alakası yok tutku meselesi bu
Soran+1 yıltamam işte sürünce tutku oluyo ben araba sevmezdim araba alcağıma ev alırım daha iyi derdim arkadaşın arabayı 1 ay falan sürdük acayip hoşlandım evi falan bıraktım araba bakıyorum şu an tutku oluştu :)
- +1 yıl
Ev arabadan bir adım öndedir her zaman araba değil ama ev bir ihtiyaç
Soran+1 yılarabayla takılalım gençlik gidiyo sonra arabayı satıp ev alırım :)
+1 yılbir ara Passat'a kafayı takmıştım :D
012 Yorumla
Soran+1 yılpassatlar iyi arabadır
Soran+1 yılsence bu araba nasıl? https://bit.ly/1rHgaPf
- +1 yıl
Güzelmiş, ama Passat'ın yerini tutmaz ;)
Soran+1 yılbu araba yanından geçse gözün kayarmı bakarmısın :)
- +1 yıl
Bakarım, üstü açık arabaları da seviyorum ayrıca :)
Soran+1 yılbunun üstü açık modeli yok almayı düşünüyorum bakalım :)
- +1 yıl
Hadi hayırlısı :)
Soran+1 yılyarın yanından geçicem bakalım bakıcakmısın :PP
- +1 yıl
Bakarım ;)
Soran+1 yılsatılmış araba şansa bak ya.s
- +1 yıl
Belki daha iyisini bulursun yaa
Soran+1 yılaralarında en iyisi buydu fiyat olarak bakım olarak zaten şans olsa.s
Gizli Üye(30-35)+1 yılayagimi yerden kessin yeter modundayim.DD
01 Yorumla
Soran+1 yılsence bu araba nasıl? https://bit.ly/1rHgaPf
Gizli Üye(30-35)+1 yıluffff o C180 yok mu :(((
05 Yorumla
Soran+1 yılfazla uçmasak pahalı arabaa herkes sever :)
Cevap sahibi+1 yıltamam ozmn honda civic ;)
Soran+1 yılhonda civic mi vayyy :)
mustang D:
04 Yorumla
Soran+1 yılmustang ler iyidir evet sence bu nasıl https://bit.ly/1rHgaPf
Soran+1 yılhummer mi hummerdan hoşlanan bir kız :).):))
+1 yılTutkunuyuzzz:)
08 Yorumla
Soran+1 yılvayyyy :)
Soran+1 yılsence bu araba nasıl? https://bit.ly/1rHgaPf
- +1 yıl
Bunu pek beğenmedim
Soran+1 yılnedenki tipi süper geldi bana ferrari gibi :)
- +1 yıl
Camaro olsun, bizim olsun:)
Soran+1 yılbu arabada idare eder demi yanından geçse gözün kayarmı bakarmısın
- +1 yıl
yokkk:)
Soran+1 yılbir tek sen yok dedin farklımısındır.d
+1 yılİlgilenmem pek.
01 Yorumla
Soran+1 yılbu zamanda şart ayağın yerden kesilmesi lazım :)
Evet var
08 Yorumla
Soran+1 yılhangi arabayı seversin :)
Soran+1 yılsende bendensin bmw m3 :)
Soran+1 yılbenm arabada bu şu an sonra bmw ye geçicem https://on.fb.me/1pN6UEw nasıl güzelmi kız gözüyle
Soran+1 yılsence bu araba nasıl? https://bit.ly/1rHgaPf
Kişilik & Karakter konusunda 605 cevap paylaştı. Keko arabaası.
05 Yorumla
Soran+1 yılonu boşverdim bu nasıl https://bit.ly/1rHgaPf
Soran+1 yılhocam spor araba işte ne kekocası :) 17bin tl ye 500 hp araba nerden bulayım :)
Soran+1 yılsalla ya bu iyi arba modifiye falan yaparım iyi ederim
- Kişilik & Karakter konusunda 628 cevap paylaştı.
+1 yılevet bende var :D
012 Yorumla- +1 yıl
Ne var sende
Soran+1 yılşasırdım desem yalan olmaz galiba
- +1 yıl
olmaz :D
Soran+1 yılsence bu araba nasıl https://bit.ly/1rHgaPf ?
- +1 yıl
güzelmiş :)
Soran+1 yılbu araba yanından geçse gözün kayarmı bakarmısın :)
- +1 yıl
evet bakarım :D
Soran+1 yılsatıldı araba şansa bak.s
- +1 yıl
arabadan çok ne var :D
Soran+1 yıliçlerinde en iyisi oydu bakım olarak fiyat olarak
- +1 yıl
bulursun yine
Soran+1 yılaynen bakalım kısmet
hayır.
011 Yorumla
Soran+1 yılarabalar iyidir ya nie hayır.d
Soran+1 yıleski arabalar iyidirde masrafıda fazladır cebini çok yakar
Soran+1 yılceb derken telefon demek istemedim cüzdanını yani
Soran+1 yılsence bu araba nasıl https://bit.ly/1rHgaPf
Soran+1 yılyanından geçse gözün kayarmı bakarmısın? :)
Soran+1 yılaynen başka ne olucaktıki bak yeter :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvet a1 hayalim
012 Yorumla
Soran+1 yıliyi arabadır :)
Cevap sahibi+1 yılEvet birgn alıcam 0 olmasada:-)
Soran+1 yılalırsın inanıyorm sana :P
Cevap sahibi+1 yılO dil ne oluyo o dil
Soran+1 yılhiç bişe ölesine beni arabada bu nasıl sence https://on.fb.me/1pN6UEw
Cevap sahibi+1 yılVolkswagen sanrım sevmiym
Soran+1 yılbende sevmiyorum değişicem ileride :)
Cevap sahibi+1 yılNe düsünüyon yeni opel adamı gördnmü
Soran+1 yılyeni aldım ucuz bide işin ticaretini de düşndüğüm için adlım 20in km süreyim satıp bmw m3 almayı düşünüyorum
Cevap sahibi+1 yılOnları bende beğeniym inş. Istedign ollur
Soran+1 yılinş saol
Soran+1 yılsence bu araba nasıl? https://bit.ly/1rHgaPf
Gizli Üye(30-35)+1 yılsoytarı arabası
07 Yorumla
Soran+1 yılbu nasıl? https://bit.ly/1rHgaPf
Cevap sahibi+1 yılben fiat araba sevmem, 2.0 motor heralde bu gösterdiğin, yakıtı sıkıntı olur fazla gösterişli bir araba almana gerek yok bir eski kasa laguna da canavar gibi işini görür veya eski kasa toyota bende toyota var mesela
Soran+1 yılyakıt olarak lpglileride var sıkıntı olmaz zaten yakarsada yaksın zaten az sürücem fazla gezmeyi seven biri değilim az sürelim öz sürelim yakıtı bu arabayla gittiğim 5 km yi az yakın harcayan tipsiz arabayla gittiğim 50 km ye tercih ederim
Cevap sahibi+1 yılşekilciysen git tofaş al birader
Soran+1 yılheryerde tofaş biraz farkımız olmasınmı
Cevap sahibi+1 yılarabanın farkı, şoförünün sen oluşu olur ki, o da büyük bir farktır dostum
Soran+1 yılaynen doğru söylüyosun
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar