
Bunu sevdiğin hayatına aldığın değer verdiğin sevgilim dediğin eşim dediğim birisi de yapabilir insanlar değişir zamanla ya da tam olarak onları tanımadığın için güvenini su istimal edebilirler..
Doğamız gereği bize yanlış yapan bizi kıran insanların pişman olmasını bizden af dilemesini isteriz yani af dileyince kendimizi daha rahat hissettiğimiz bir gerçektir. Elbet yapılan yanlış kırılan kalp bir sözcükle düzelmez ama en azından belki o insana verdiğimiz değer ölçütüyle alakalı olarak en azından ona bir fırsat vermek için bunu beklediğimiz de olur..
Kimi insan af dilenmesini istemez özür beklemez ona yanlış yapıldığında o kişiyi hayatından çıkarır ve devam eder hayatına hiç olmamış gibi tabi bu insanlar hayatlarında daha önce çokça duyguları istismar edilmiş insan grubuna dahildir..
Peki siz size yanlış yapan insanlara karşı nasıl davranırsınız , onun pişman olduğunu sizden af dilediğini görmek sizi mutlu eder mi?
Yoksa size yanlış yaptığı an hayatınızdan çıkarıp hiç yokmuş gibi davranmayı mı tercih edersiniz?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer