Hepimiz belli şeylerde mutluluğu yaşarız. Kimimiz bir çikolata ile kimimiz bir mesaj ile kimimiz güzel bir söz, komik bir anı, bir sevgili, bir sakarlık, bir çocuk gülüşü ile mutlu olur. Ben atlı karınca hayal ederim. Lunaparkta yaşadığım masum anıları düşünürüm.. Beni tebessüm ettiren odur. Ya da bazen çok bunalırsam panda videoları izlerim. Hayat zalimliklerle dolu olduğu kadar masumiyetle de doludur. Kim nasıl görmek isterse öyle yaşar.
En ufak şeye gülüyorum ben aklıma birşey gelmesine gerek yok. Bir kedi görürüm gülümserim. Bir video görürüm ya da bir mesaj. Gülmek ruhuma iyi gelir çünkü
Bir zamanlar çok hızlıydım o zaman ki çocukluk ve masumiyetle beraber yaptığım muziplikler aklıma geldikçe hep yüzümde tebessümler saçar. Bazen sevdiğimin bir sözü yeter yüzümde güller açtırmaya, bazen ise bir fotoğraf karesi yeter. Gülmek için sebep aramıyorum, çünkü hiçbir şu an ki kadar genç olmayacağım. Asık bir suratla ortada dolaşmak için hayat çok kısa.
Sevdiğimi düşününce ister istemez yüzünde tebessüm oluşur. Birde yaptığım muziplikler aklıma gelince kendi kendime gulerim. Senin detayı okurken aklıma gece gece parka gidip kaydiraktan kaydiğimiz tahtaravalli de eğlendiğimiz geldi ve Su an kendime gülüyorum. Çok özledim ben dışarı çıkıp eğlenmeyi...
Öğrencilik zamanlarımda çok muzip şakalar yapardım. Bir o aklıma gelince gülümserim. Bir de yurtta odamızın kapısının iç yüzünü duvar yazılarıyla doldurmuştuk. Arkadaşlar onun önünde fotoğraf çektirmek için para bile teklif ediyordu bize