Yaşınız kaç olursa olsun vazgecemediğiniz ne var? Yaşım kaç olursa olsun çikolatadan vazgeçemiyorum. Bazen yaramazlıklar yapmayı seviyorum özellikle yeğenlerim ile evde koşturup onlarla oynamak. Önceleri bunları çocuklarım ile yapıyordum. Şanslıyım hala küçük yeğenlerim var. Ve inatçilığım onu hiç sormayın Yaş 43 hala inatçıyım.
"Yaşım kaç olursa olsun vazgeçmem" dediğiniz ne var?
Çocuk ruhum. Her zaman içimde bulutları pamuk şekerden düşleyen, hep büyümeyek isteyen ama büyüyemeyen, aklınca kurnazlıklar yapıp ama kimseciklere zarar vermeyen, asla pes etmeyen, yüzüne hep güneş doğan bir çocuk olacak. Yaşım kaç olursa olsun... Bir de tiyatrodan vazgeçmem. Tiyatro, bugün beni ben yapan şey. Yaşım kaç olursa olsun ne tiyatro yapmaktan ne de izlemekten geri duracağım aklımın ucundan bile geçemez. Elimde imkan olsa İngiltere'ye Broadyway'e giderim. O efsanevi Broadway tiyatrolarında sırf temizlikçi, tuvalet temizlikçisi bile olabilirdim. Yeter ki bir yerinde tiyatro olsun isterim...
Konuşma şeklim sanırım artık bana yapıştı kaldı. Vazgeçememek değil de, sanırım artık onu düzeltmem için çok geç. :DD Ne zaman bir yerde park görsem kendimi tutamam, illa kayarım veya içine çıkar otururum müzik dinlerim. Gece çok güzel oluyor özellikle, insanları buradan dikizliyorum. Çocuklar da olmuyor artık hem, bomboş parklar bahçeler. Hepsi ıssız ve bana ait -korona zamani hariç, ehehehe-. Aşırı aceleci bir insanım. Yavaş yürümeyi bir türlü beceremem. İçimde sanki bir kilo kurt varmış gibi sürekli devinirim. Bu çok sinirlerimi bozuyor bazen. Genelde severim ama. Ettim edemedim, deli gibi koşarım sokaklarda. Varacağım yere hemen varayım isterim, bir türlü de vazgeçemedim bu huyumdan. Hatta yavaş diye yürüyen merdivenleri kullanmam. Marmaray'ın Sirkeci garında bile... Dhhshshs Bir de şey. Bir buluşma varsa çok çok çok Önce sen gidip orada keriz gibi beklerim ve bundan da vazgeçemiyorum. Uh, bir de Jelibon. ^^
Çocuk ruhum ile insanları kışkırtıp yanımda çocuk gibi yapıyor olmam adamı 2 dk da kandırıp pamuk şeker aldırıp parka götürebilme potansiyelim var he geçende salıncakta sallaninca iki kapalı genç kızda bana bakıp sallandı virüs gibi bulastiriyorum bunu
Çikolata, jelibon, çocuklarla saçma sapan anlamsız danslar etmek, aryalı günaydın mesajlarım ve pozitifliğim. Umuyorum ki bunlar değişmez zaten değişeceğe de pek benzemiyor.