Kusurları örten misiniz yoksa iyice açıp reklam yapan mı?

Ben daha çok örterim saklarım birşey yokmuş gibi tebessüm eder karsimdakini dinlerim anlamaya çalışırım. Bazıları da bundan zevk alırlar insanların kusurları ile alay ederler, insanların açıklarını ararlar sırf ben daha iyim bak o böyle demek için...
Peki siz örtüp düşenin elinden mi tutarsınız yoksa kusurları açar mısınız?
Kusurları örten misiniz yoksa iyice açıp reklam yapan mı?
Kusurları örten misiniz yoksa iyice açıp reklam yapan mı?
Cevapla