Diyelim ki dışarda yağmur yağıyor, siz dışarıya nasıl giyinip çıkarsınız? Neler yaparsınız?

Ben kafama göre giyinirim :))
Ben öyle şemsiye , yağmurluk filan almam. ıslanmayı severim.dışarda herkes gibi oradan oraya koşturmam. gayet cool bir şekilde yürürüm :))
Diyelim ki dışarda yağmur yağıyor, siz dışarıya nasıl giyinip çıkarsınız? Neler yaparsınız?
Cevapla