Bazen olmayacak duaya amin diyip yola koyulmak, tünelin sonu karanlıkken bir ışık hüzmesi aramak inatla.. Bilmem belkide boşa emek ve çaba, ama zaten pes etmeyi öğretseydi beni büyütenler bukadar eza yurt edinmezdi kalbimi. Neyse ne cesaret mi bilmem ama delilik olduğu kesin.
Önceden öyle cesurdum özgürlüğü hissetmek güzel ama bazen cesurluklarımız bizi üzebiliyor yanlış yaptırabiliyor ondan dolayı şimdi cesur değilim hayatımda huzur istiyorum sadece zaten huzur oldu mu mutluda oluyor insan
Her zaman umutluyum etrafımdakiler olmaz desede üstüne gidip onların olmaz demesine rağmen yapabildiğim şeyler beni cesaretlendiriyor inatçıyımdır da yaparım dediysem yaparım her zaman da öyle oldu