Kişilik & Karakter Sadist olduğunu düşünüyor musun ya da sadistliği seviyor musun? kimbilirxxxs Takip Et Xper 6 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 17 Yapay Zekaya Sor Sadist: Başkalarına fiziksel ya da ruhsal acı çektirmekten zevk alan kimse. Sadist olduğunu düşünüyor musun ya da sadistliği seviyor musun? Cevapla Sevgi Soruları Fizik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
CatKong Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Sadiste sadist olurum. Her zaman söylerim ben bir aynayım. Sadece kendimi görmem, bana kim neyle gelirse onu görür. 1 0 Yorumla
Lucky-Luke Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 82% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Normal yaşamımda değilim. Ama canımı sıkmaya başladığı andan itibaren başlıyorum insanlara karşı. Kıran insanlara zaten... 1 0 Yorumla
KalemiKeskinAdam Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 58% +1 yıl Sadist olduğumu düşünmüyorum, sadist olduğumu biliyorum. Durumun farkındayım ve bundan zevk alıyorum. Sanırım bu sadistlik oluyor... 1 0 Yorumla
Nağma007 Takip Et Yoda Yaş: 37 +1 yıl Hayır ama kedimi bazen mıncıra mıncıra severim. Bu sayılmaz bence. 3 0 Yorumla
_-RockStar-_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 45% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 8,2b cevap paylaştı. Olduğumu düşünmüyorum olanın da boş olduğunu düşünüyorum 1 0 Yorumla
supermen_0 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 50% +1 yıl Benim çok hoşuma gidiyor. En son birtanesine sigarayi söndürdüm. Yalvararak ağlaması 1 0 Yorumla
Nükleerteori Takip Et Mentor Yaş: 32 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 26,3b cevap paylaştı. Bazen. Şu an karantinada kalan dışdönük insanların acı çekmesi hoşuma gidiyor. Beter olsunlar 1 0 Yorumla
CehennemdekiVodka Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Öyleyim heralde 😅Sevmediğim insanların acı çekislerini izlemeye bayılıyorum 0 0 Yorumla
_birhatuniştee_ Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 66% +1 yıl Hayır o kadar ağır geriizekalı değilim 2 0 Yorumla
ᴋᴏɴᴅᴏᴍ_ᴋᴜʀşᴜɴᴜ Takip Et Xper 5 Yaş: 110 , eic 32% +1 yıl Sevmediğim insanlara karşı son derece sadistim. :D 1 0 Yorumla
devilish_humanity Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. karsımdakı sadıst olmamı ısterse olurum nabza gore serbet vermeyı severım 0 0 Yorumla
muratby Takip Et Master Yaş: 40 , eic 34% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı. Ne aci cekmeyi ne de aci vermeyi sevmem 1 0 Yorumla
BeyazMamba Takip Et Master Yaş: 32 , eic 51% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,3b cevap paylaştı. Hayır. İşim olmaz :-) 1 0 Yorumla
16ncıRiçhırd Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 66% +1 yıl Sadece sadistlere sadistliği seviyorum. 1 0 Yorumla
Musti3335 Takip Et Yoda Yaş: 42 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 367 cevap paylaştı. Hayır asla değilim olamam da 1 0 Yorumla
KötülükTimsali Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Mazoşiztim 2 1 Yorumla Duygucan07 +1 yıl Bende de var Yorumla
blackk_eagle Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bayılırım 😂 1 0 Yorumla
BankerB Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Hayır düşünmüyorum 1 0 Yorumla
DeathMayDie Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 64% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 366 cevap paylaştı. Evet düşünüyorum. 0 0 Yorumla
cokoko Takip Et Master Yaş: 31 , eic 54% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. hiç sevmiyorum tabi 0 0 Yorumla
SabitFikirliAdam0 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı. Ben düşünmem 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Sadiste sadist olurum. Her zaman söylerim ben bir aynayım. Sadece kendimi görmem, bana kim neyle gelirse onu görür.
Normal yaşamımda değilim. Ama canımı sıkmaya başladığı andan itibaren başlıyorum insanlara karşı. Kıran insanlara zaten...
Sadist olduğumu düşünmüyorum, sadist olduğumu biliyorum. Durumun farkındayım ve bundan zevk alıyorum. Sanırım bu sadistlik oluyor...
Hayır ama kedimi bazen mıncıra mıncıra severim. Bu sayılmaz bence.
Olduğumu düşünmüyorum olanın da boş olduğunu düşünüyorum
Benim çok hoşuma gidiyor. En son birtanesine sigarayi söndürdüm. Yalvararak ağlaması
Bazen. Şu an karantinada kalan dışdönük insanların acı çekmesi hoşuma gidiyor. Beter olsunlar
Öyleyim heralde 😅
Sevmediğim insanların acı çekislerini izlemeye bayılıyorum
Hayır ponçik bir kalbim var
Aa ben daha ziyade mazoşistim
Oyle biri değilim
Hayır o kadar ağır geriizekalı değilim
yok değilim, sevmem de.
Sevmediğim insanlara karşı son derece sadistim. :D
Evet, düşünüyorum.
Sadist deyilim olamamda
karsımdakı sadıst olmamı ısterse olurum nabza gore serbet vermeyı severım
Ne aci cekmeyi ne de aci vermeyi sevmem
Hayır. İşim olmaz :-)
Sadece sadistlere sadistliği seviyorum.
Olduğum konular var knnka 😂
Hayir kesinlikle sadist degilim
Düşünmüyorum sevmiyorum
Sevmem bu tarz insanlardan da nefret ederim
Mazo olabilir ama sadistlik 🥴
Hayır asla değilim olamam da
Ruhsal sadistlik mii ooo en sevdiğim
Ben biraz mazoşist im 🙈
Ooo zevkten dört köşe olurum.
Tövbeler olsun anam babam
Hayır.
Hayır.
Hayır
Hiç degilim
Haklıyken evet
Bazen
Hayir
Hayır umursamam böyle insanları.
Mazoşiztim
Bende de var
Bayılırım 😂
hayır ya
Saçmalık
Hayır düşünmüyorum
Sen sadistmisin
Pek değil
Sadistim 😖
Evet düşünüyorum.
Değilim
hiç sevmiyorum tabi
Ben düşünmem
Hayir
Yok daha nelerr 🥺
biraz var sanki :)
Az bir şey evet
Değilim :D :D