Kişilik & Karakter Dış görünüş olarak hangi ülkenin insanlarını beğeniyorsunuz? veuzaylıbirdeli Takip Et Xper 6 Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor ben ispanyolları çok beğeniyorum. aron piper bayağı etkili oldu bu konuda :d siz hangi ülkenin insanlarını güzel/yakışıklı buluyorsunuz?aroncuğum :d Dış görünüş olarak hangi ülkenin insanlarını beğeniyorsunuz? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Kara_gözlü Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 41% +1 yıl İran ne kadar yönetimi sevmesem de insanlari müthiş geliyor gözüme... sonra Almanya'daki gurbetçi Türkler... Türkler yani 0 0 Yorumla
BeyazMamba Takip Et Master Yaş: 32 , eic 51% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,3b cevap paylaştı. Asyalılar ve Slavlar ;-) 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Şu gavıra mi tutuldun 1 8 Yorumla kumraluzunkız +1 yıl Gavur yanlış bir hitap şekli değiştirmelisin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Nedenmiş Yorumla kumraluzunkız +1 yıl Çünkü hoş bir söz değil Yorumla veuzaylıbirdeli +1 yıl şu gavura böbreğimi veririm çok tatlı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hoş olması umrumda değil ciddi demedim zaten Yorumla kumraluzunkız +1 yıl Ciddi veya değil yanlış bir şey müslümanlara terörist veya tacizci denildiğinde hoşuna gider mi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Terörist ve tacizcinin anlamı her dilde aynı ve bir hakaret içeriyor. Bunun anlamını yalnızca Türkler anlayabilir ve bir hakaret değil yalnızca dışlama sözcüğüdür. Ki ben şaka manasında söyledim istediğimi derim hadi bye Yorumla kumraluzunkız +1 yıl Sende söyledin kötü bir anlamı var oyüzden de kullanma diyorum empati kur biraz Yorumla
Andréey Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Aron Feller, İskender Büyük, Yüce Majeste ve Amon. 0 0 Yorumla
pofudukpandaleyla Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Türk insanına canım kurban 0 2 Yorumla veuzaylıbirdeli +1 yıl dış görünüş olarak da mı Yorumla pofudukpandaleyla +1 yıl evet kesinlikle Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
İran ne kadar yönetimi sevmesem de insanlari müthiş geliyor gözüme... sonra Almanya'daki gurbetçi Türkler... Türkler yani
Asyalılar ve Slavlar ;-)
Şu gavıra mi tutuldun
Gavur yanlış bir hitap şekli değiştirmelisin
Nedenmiş
Çünkü hoş bir söz değil
şu gavura böbreğimi veririm çok tatlı
Hoş olması umrumda değil ciddi demedim zaten
Ciddi veya değil yanlış bir şey müslümanlara terörist veya tacizci denildiğinde hoşuna gider mi
Terörist ve tacizcinin anlamı her dilde aynı ve bir hakaret içeriyor. Bunun anlamını yalnızca Türkler anlayabilir ve bir hakaret değil yalnızca dışlama sözcüğüdür. Ki ben şaka manasında söyledim istediğimi derim hadi bye
Sende söyledin kötü bir anlamı var oyüzden de kullanma diyorum empati kur biraz
Azeri kızları çok hoş
Aron Feller, İskender Büyük, Yüce Majeste ve Amon.
Çekler iyi, çekler güzeller, iyiler :)
Ukrayna Rusya dhshshhs
Türk insanına canım kurban
dış görünüş olarak da mı
evet kesinlikle
enişten o senin enişteeeeen lösşösşlwşldlkfd
İskoc
İskandınav
İskandinav, baltık.
Asya kızları hoş
Ukrayna
Brezilya
İtalyan
Italyan
Kuala Lumpur
İtalyan
İrlanda