Dış görünüş olarak hangi ülkenin insanlarını beğeniyorsunuz?

ben ispanyolları çok beğeniyorum. aron piper bayağı etkili oldu bu konuda :d siz hangi ülkenin insanlarını güzel/yakışıklı buluyorsunuz?
aroncuğum :d
aroncuğum :d
Dış görünüş olarak hangi ülkenin insanlarını beğeniyorsunuz?
Cevapla