Ezan okunurken camiden böyle dualar okurken çok kötü hissediyorum korkuyorum hemen neden?

Ya şu an camiden böyle büyük korkutucu sesle dualar okunuyor. Ve ben bunları duyarken çok korkuyorum ürküyorum adeta içimde çok kötü hisler yoğunlaşıyor. Hemen bitsin istiyorum. Böyle camiden yankılanınca içim daralıyor. Millet huzur bulurken bende tam tersi oluyor. Elhamdulliha müslümanımda ama hoca öyle içli içli okuyunca ben korkuyorum.

Bu şeyi yaşayan var mı ya?
Güncellemeler
+1 yıl
Tek olmadığıma sevindim.
Ezan okunurken camiden böyle dualar okurken çok kötü hissediyorum korkuyorum hemen neden?
Cevapla