Kadınlar fıtratı gereği daha ince, detaylı düşünürler. Erkekler direkt resme bakarlar ama kadınlar resme ayrıntılarıyla bakarlar ilişkilerdeki en büyük problemde bu aslında. Erkek bu detayları görmek istemediğinden kadından yakınır. Kadın ise bu kadar dümdüz bakılmasını mantığına sığdıramaz.
Bir erkek için olduğum için değil fakat kadınlar gerçekten gereksiz ve basit konularda çok detaylı düşünüyor, erkeklerde de var tabi ama genel olarak böyle
Çoğunlukla böyle düşünüp kaybediyoruz. Aynı şekilde gereksiz detaycılık da iki tarafa zarar. En güzeli orta şekerli olmak, sorunları paylaşmak, empati kurmak. Birbirimizle her şeyi paylaşıyoruz ama sıkıntılıramızı söylemeye çekiniyoruz...