Zenginlik; sabahları poğaça yiyebilmektir. Zenginlik; merdivenleri yardımsız çıkabilmektir. Pencereden bakıp, yoldan geçenleri görebilmektir. Her akşam kendi kapını kapatabilmektir. Saçının okşanmasıdır. Kolundaki saatin geleceği göstermesidir. Bir sonraki hafta için plan yapabilmektir. Güzel günleri bekleyebilmektir. Bazen bir tabak makarnadır. Bazen iki tane domates ve bir taze ekmektir. Kendine inanabilmektir. Zenginlik varlığından mutluluk duyabildiğin herşeydir…
Fakirlikse… Bir kez tanıyıp, Sonra yokluğunu öğrenmektir. Can Yücel
Yani şöyle diyeyim; bir konu, durum olur ve senin seçeneklerin olur iyi, kötü. A, b, c gibi. Sen istediğini seçersin ve hayatın bu seçeneklere göre şekillenir. Yani hayatımın gidişatını benim belirliyor olmam bence en büyük zenginlik. Bir başkasından fikir dahi alsam yine en son benim kararım hayatım için etkili oluyor. Benim için zenginlik budur.
Benim zenginliğim cebimdeki para pul vs olmadı hiç. Benim zenginliğim bazen hayallerim oldu, düşsem bile ayağa kalkacak enerjim oldu zenginliğim. Beni ben yapan özellikler oldu zenginliğim. Duruşum oldu, mutluluğum oldu, gülüşlerim oldu. Beni mutlu eden şeyler; kitap, oyuncak, kahve, çikolata, yağmur, resim, spor oldu zenginliğim. Üzerine eklemeler yapıp biriktiriyorum sadece
Hayatimdaki en buyuk zenginligim evlatlarim. Ve hayatimdaki deget verdigim eşim ailem ve sevdiğim iyiki varlar dediğim dostlarım iyi insanlar biriktirmiş olmak harika ve çok büyük bir servet...
En büyük zenginliğim diğer insanlar gibi olmamak. Çoğu insan anlayışsız, yargıcı, sabit fikirli vs. Ben bu konuda diğer insanlardan farklı olduğumu düşünüyorum. Herkese saygı duyuyorum. Saygı önemli, çoğu kişinin becermediği bir şey, özellikle burada. Ve son olarak aklıma gelen empati yapmam.
Sevecen olmayı sıcak Kanlı Atılgan olmayı çok isterdim soğuk bir insan değilim Atılgan değilim bu karakterde olan sevmeyi bilen sevilir sevmek sevilmek büyük zenginlik benceBenim zenginligim ailemin iyi günde Kötü Günde yanımda olması , sağlığım rabbime kullugum..