Dipteyim her günüm kötü geçiyor neden insanlar bana bunu neden yapıyor?

neden başıma hep böyle şeyler geliyor Allah beni sınıyor mu hangi ortama girsem eziliyorum dışlanıyorum kendimi bildim bileli böyle haklı olduğum zaman kendimi savunamıyorum çok üzülüyorum iş hayatına girdim dedim ki bu sefer umarım iyi arkadaşlarım olur yine aynısı oluyor burada da ezilip dışlanıyorum yalnızım sürekli her gün birley beni üzüyor her gün mutsuz gidiyorum eve işe hiç girmek istemiyorum normalde bu tür ortamlardan uzak tutarım kendimi dışlanıyor isem Bırakır giderim vs vs ama bu iş ortamı olduğu İçin onu da yapamıyorum kısacası mutsuzum bana değer verem yok seven yok yalnızlık hakkım yeniyor vs vs sizce Allah bana imtihan mi veriyor yoksa günahlarımdan dolayı ceza mı bilmiyorum böyle yani hep kendim avı çekip üzülüyorum yalnızlık da cabası
Dipteyim her günüm kötü geçiyor neden insanlar bana bunu neden yapıyor?
Cevapla