Her şeye kaygılanıyorum. Kaygı bozukluğu yaşıyor olabilir miyim?

Merhaba arkadaşlar herşeye kaygilaniyorum mesela bir hastalık duysam ya bendede olursa diyorum ölüm korkum var öleceğimi hissediyorum sürekli ben ölürsem annem gil napar diyorum aniden nefesim daralıyor birisi bana dikkatli baksa neden bakıyor öleceğimi mı düşünüyor diyorum :( ? Bu durumdan sıkıldım nasıl atlattirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel?
Her şeye kaygılanıyorum. Kaygı bozukluğu yaşıyor olabilir miyim?
Cevapla