Merhaba arkadaşlar herşeye kaygilaniyorum mesela bir hastalık duysam ya bendede olursa diyorum ölüm korkum var öleceğimi hissediyorum sürekli ben ölürsem annem gil napar diyorum aniden nefesim daralıyor birisi bana dikkatli baksa neden bakıyor öleceğimi mı düşünüyor diyorum :( ? Bu durumdan sıkıldım nasıl atlattirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Merhaba KScan;
-Kaygılar ne zaman başladı?
-Sıklığı nedir?
-Ne tarz ortamlarda artıyor?
-Ne tür bir duygu ya da duygular yaşıyorsun?
-Bu düşünceler karşısında nasıl davranıyorsun?
-Bu davranışları ne sıklıkla uyguluyorsun?
-Uzun vadede sana ne gibi problemler yaratıyor?
gibi soruların cevaplarını tespit etmen başlangıç için iyi bir adım olacaktır.
Öncelikle, kaygıları yenmek ya da ortadan kaldırmak gibi düşünceler çok gerçekçi değildir. Bu tip düşüncelerin sebebi mutluluk, tiksinti, korku gibi hayatımızda işlevi olmasıdır. Kaygının aslında senin için problem yarattığı durum ölüm korkusuyla beraber gelen takıntılı düşüncelerin ve belirsizliğin seni zorlaması. Bu süreçte sorunlarını bastırmak ya da onlardan kaçmak seni daha kötü bir yola itebilir.
Önerim, sorunlarını tanımlaman ve kontrol etmen için üzerine gidecek bir yöntem izlemen olacaktır. Bu yöntemi en iyi şekilde uygulama kısmında ise bir profesyonelden destek almalısın.
Sorunlarının en kısa sürede son bulması dileğiyle. :)