Gezbildiğin kadar şehir/ülke gezmek, bungee jumping yapmak, paraşüte binmek, kimseyi takmamak vs.. Gençken yapılmazsa ömür boyu pişman olunacak şeyler nelerdir?


Gezmek bol bol gezmek ve yeni yerler görmek. Yaşlandığımızda bunu yapması gerçekten zor olacak çünkü vücudumuz artık buna izin vermeyecek zihnimiz şimdiki kadar keskin olmayacak o yerleri unutabiliriz ya da doğru dürüst gezemeyebiliriz. O yüzden genç yaşta yapılması gerekenler bolca gezmek ve iş güce karışmadan evvel hobiler edinip bilgi sahbi olmak
Ne yaparsan yap muhakkak pişman öleceğiz ya yaptıklarımıza ya da yapamadıklarımıza
Ama muhakkak pişmanlık olacaktır bu yüzden çok dert etmemek gerekir
Cevap
38Cevap
Kesinlikle arkadaşlarla kamp kurmaya gidilmeli gadası
İbadet olmadıkça yaşlılığında yapsandan haz alamazsın. bir diğer şeyler eşeğini sağlam kazığa bağlayıp kendini garanti altına alabileceğin bir iş ve SGK girişi.
Çoğunu yaptım icim rahat bir sekilde yaslanirim ilerde
Uzun uzun listelenip okunmayan film ve kitaplar,öğreniriz ya amaan diye ertelenen dil planları, bana ne deyip gündem ile ilgilenmeme, bana dokunmayan yılan bin yaşasın diye yaşattığımız yılanlar, gereksiz yere insanları kırmak...
Iman dolu bir kalp edinememek
Ihlasli bir hayat surmemek
Farz olan 5 vakit namazı kılmamak
Adrenalini bol sporlar bence hala yapabiliyorken yapmak lazım
İbadet 🙏🏼 rabbim kullarının genç ve verimli olduğu çağlarda yaratıcısının yolunda olmasını ister
Herşey gençken güzel. Gözün görmediğinde, dizin tutmadığında, kulağın duymadığında ne anlamı var güzelliklerin?
Gezmek partilemek arkadaşta kalmak evden kaçmak sevmek sevişmek
Herşeyin gençken yapılanı güzeldir çünkü lezzeti farklıdır. Mesela ben gençken umreye gitmek isterim.
Popüler kültürün emrettiği gibi yaşamamak en büyük pişmanlık olacak bence.
Hayatı doya doya yaşamak 😔
Ülkemizin tarihi bölgelerine gitmek
Herşey onlar için kolay ve eylenceli gelir ve herşeyi yapabilirler sınırsız.
Gezip farklı yerler görmemek büyük pişmanlık içerir
ben hiç bir kıza sarılmadım. o kadar çok istiyorum ki? ah bir bilseniz. bazen ağlıyorum. kadın o yumuşak teni, ayrılmaz bir parçadır.
gençken güzel seveceksin arkadaş.. güzel seveceksin ki yaşlandığında da güzel günlerin olsun..
Hayat pişmanlık yaşamak için çok kısaCevap hiçbir şey
paramı var la bu ddikelrin hep para turkiye burasi 😂
Fitness ve Araba kaçırma babadan 😆😆
Yaşamak gezmek ve öğrenmek derim
Eğitime adanmamış bir ömür boşa akan su gibidir
Hayatı yaşamak
b i r i k i m m m m m m m m ❤❤
Gezebildigin kadar gez toz
Dünyayı gezmek. Yaşlanınca ne anlamı var be
Canın ne istiyorsa yap yoksa pişman olursun.
Hayatı yaşamak...
Hayatı doyasıya yaşamak lazım yoldan çıkmadan 😊
Hayati dolu dolu yasamak
Bol bol seks yapsınlar
Seks
seeks
Hayallerim
Gezmek okumak eğlenmek
Bazen sınırların dışına çıkmak lazım.
Spor
Çok şey var
Yaşamak.
Benlik kaybı' ve duruş zayıflığı' ♫♪
Vakti boşa harcamak
Gezmek öğrenmek
Gezmek eğlenmek
Paraşütle atlamak :)
Okumak
Seks
pompa net
Kesinlikle seks.
Diskolara gitmek
Çok sey var..
Gezmek tozmak
grupça deve güreşi
SGK girişi...
bol bol gezmek
Yaşamaktır.
iyi bir eğitim almak
sevgili yapmak
Seksenbeş kez sekmek
Bol bol gezin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?