Kötü hissettiğiniz anlarda siz napıyorsunuz?

Kötü hissediyorum ve konuşmaya ihtiyacım var. Peki ya siz genelde içinizi birilerine dökmeyi mi tercih ediyorsunuz yoksa içinizde tutmayı mı?
Kötü hissettiğiniz anlarda siz napıyorsunuz?
Cevapla