Sevgiliyle boy sorunsalı? Sevgilinizin sizden hafif uzun olması?

Sevgilimle ayni boyda gibiyiz belki ben ufaktan uzunda olabilirim 1.67 benim boyum ama onu cok seviyorum topuklu ayakkabi giymeyi seven biriyim ama hicbi bulusmamizda hafif topuklu bile giyemiyorum ondan uzun olmamak için.Cevrenizde boyle ornekler var mi? Bu boy orantisi icin ne dusunuyorsunuz? Cok mu orantisiz duruyor...

Sevdikten sonra onemi yok demeyin bunu bende diyorum kendime ama insan kafasina takiyor yinede
Sevgiliyle boy sorunsalı? Sevgilinizin sizden hafif uzun olması?
Cevapla