Selam dostlar, çocukken en korktuğunuz şeyi yazabilir misiniz? 2006 yıllarında far cry 1 oynundaki canavarlardan ve half life de ki head craplardan çok korkardım gerçi şimdi en sevdiğim oyun half lifedir de neyse :D 2010 yılında ise siren head ve slenderman dan bayağı tırsardım lclslfld
Çocukken 1978 yapımı "Maymunlar Cehennemi" filmini pazar sineması olarak seyretmiştim. O filmdeki maymunları evin koridorunda üstüme gelirken görüp korkar hale gelmiştim. Özellikle boz renkli olanlarından çok korkmuştum.