Hiçbir şeyi hiç kimseyi merak etmiyorum bu bir sorun mu?

çok iyi anlastıgım arkadaslarım oldu hiçbirini arayıp sormam onlar beni ararsalar ararlar. en yakın arkadasımı bile hic merak edip aramam. bir insanla tanısırım ederim sonra bir daha aklıma gelmez. arkadaslarım bundan çok şikayetçi.bir olay olsa merak edip oraya kafamı bile zor çeviririm. sizce neden bende böyle meraklar yok? sizde de bu var mı? bu sorun mu?
Hiçbir şeyi hiç kimseyi merak etmiyorum bu bir sorun mu?
Cevapla