Derdinizi, tasanızı içine atanlardan mısınız yoksa paylaşanlar dan mı?

Çogumuz sıkıntılarımızı içine atmak, yaralarımızı kimseler bilmesin, duymasın isteriz. Ancak içimize attıklarımız çığ gibi büyüyüp bizi bir gün altında ezip çigneyebilir. Daha fazla katlanamayız. Peki siz dertlerinizi, tasanızı içinizemi atarsınız yoksa birileriyle paylaşır mısınız?
Derdinizi, tasanızı içine atanlardan mısınız yoksa paylaşanlar dan mı?
Derdinizi, tasanızı içine atanlardan mısınız yoksa paylaşanlar dan mı?
Cevapla