İnsanlar göründüğü gibi olmadığından masum değildir. Herkes karakter maskesi takıp dolaşıyor şu sıralar. Yılanların deri değiştirmesi gibi tamamen doğayı taklit edenler bile var. Kimseye koşulsuz körü körüne güvenmemek lazım bu yüzden. Fazla samimiyet kurduğunuzda insanların değişken olduklarını net biçimde görebilirsiniz. Çıkarlarına kadar "köprü ve ayı" ilişkisi kurarlar sizinle dayı demek zorunda kalırsınız. O yüzden uzağım insan denen canlılardan.
Aslında insanlar aynen görüldükleri gibidir, bu doğanın bir parçası. Sadece sen... siz onları kendi hayal dünyanızda farklı bir şekilde hayal ediyorsunuz. Kendi ihtimallerinizi o kişi üzerine uyarlıyorsunuz lakin gerçekte olacak şey farklı.
Uzun lafın kısası hayal dünyanızdaki kişiyi gerçek hayattaki kişi ile bağdaştırıyorsunuz ve sizin hayal ettiğiniz gibi biri çıkmayınca bu tarz sonuçlar elde ediyorsunuz. Umarım açıklayıcı olabilmişimdir. :D
Tabiki hiç kimse göründüğü gibi ne masumdur nede suçlu çünkü kendi kendimizi tanımıyoruzki başkaları tanıyabilsin. Birde biz ne kadar izin verirsek karşımızdaki insan bizi o kadar tanıyabilir fazlası olmaz.
İnsanlar çok sinsi... İnsanlar ne kadar da kötü olmuş diyen bir insan da kötü, buna çok şahit oldum... Bu kadar korkunç bir durum var insanlara, kime güvensek, kimle konuşup, iyi anlaşsak bilemiyoruz. Hiç muhattap olmamak lazım gibi kimseyle ama nereye kadar? Sosyal olan bir varlığız ve insanlarla iletişim halinde olmalıyız, yoksa zamanla kafayı yiyebiliriz. Hayat gerçekten çok zor, her konuda... Üzülüyorum, ağlıyorum...
İnsanlar gercektek taktiklari maskelerden vazgecebilselerdi zaten duru ve mutlu bir insan olurlardi.. İnsanlar iclerinden gecenleri direkt olarak söyleyebilselerdi özgürlügün ne anlama geldigini bilirlerdi.. Herkes bir maske , herkes bir yapmaciklik pesinde.. :/
Mevlana derki :ya oldugun gibi görün ya da göründüğün gibi ol Malesef günümüzde hep karekterlerini gizliyorlar yalan cok haram cok helal yok hep maddi cikarlar on planda ask sahte sevgi sahte on planda para seks on planda
MaSum gördüğümüz zalım zalım gördüğümüz masum olabiliyor bu hayatta.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
evet dogru soz yanı ornek sanayı sıtesınde kaportacı necmı abı var herkes ona melek gıbı yardımsever der ama bı gun duydum dukkanda kedıye anahtar fırlatmıs zavallı kedı cam dan atlayıp kacmıs demekkı canı bı ruh var ıcınde buna ınandım
En İyi Cevaplar