Soruma Hoşgeldiniz sevgili KS üyeleri 💥🌼 . . Tutarsız insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz. Bu insanlar dan uzak durmak mı gerekiyor 😕😣🤨🧐 birini hiç kırmıyorsun, devamlı saygı gösteriyorsun, arkadaşlığın dibine vuruyorsun, bir kez bile çıkar düşünmüyorsun ama gel gör ki senin verdiğin değer, onu hor gören, aşağılayan, çıkarı için kullanan başka biri senden daha değerli oluyor bunu anlamış değilim çoğu insanda var bu.
şu olay acıtıyor insanı; insanı içten içe kemiren bir şey bu. ne biliym hayatın her aşamasında zaman zaman herkesin böyle hissettiği anlar olmuştur. bunu hissettikten sonra değer vermeye devam etmek mallık, değer vermeyi bırakmak ayrı bir mallık. çünkü bir insana onun değer vermemesinin koyacağı kadar değer veriyorsan bunu kesip atmak canını bir hayli yakacaktır. pek karşılık göremeden buna devam etmek de bile bile lades gibi. işte bunlar hep.
#Verdiğimiz değeri hiçbir zaman göremiycez..." Bunu anladık ne kadar iyi bir insan olsak da karşımızdaki insana caba sarf et olmayacak . . test edildi onaylandı✔️
Zaten mantıklı olan da bu ama sen biraz geç kalmışsın, hatta düşündüm de bayağı bir geç kalmışsın. İnsanların o nankör dedikleri kedilerden bin kat daha nankör olduğunu öğrenememek zor olmasa gerek. Gereken ilgiyi gösterme çıkar ilişkileri bitsin hemen gerçek yüzlerini açığa çıkarırlar. Gözlerini seveyim ben onların. Hak edene hak ettiği kadar değer vereceksin ki haddini bilsin. Kırmızı çizgileriniz olsun hayatta, bireysiniz sonuçta.
En İyi Cevaplar