Gençlik nasıl yaşanmalı? Yaşanmayan gençlik ne oluyor?

"Çocukluğumu yaşayamadım" diyen birini anlamak kolaydır, erken yaşta çalışma hayatına atılmış, oyun oynaması gereken dönemde ağır işlerde ezilmiştir mesela, veya ailesi dağılmıştır, sevgi ve güven içinde büyümesi gerekirken ona ebeveynleri bunu sunamamıştır falan ama ya "gençliğime doyamadım / yaşayamadım" diyen insan ne demek istiyordur, bunu hemencik kestirebilir miyiz?

Yaşanması gereken gençlik çizgisi nedir? Flörtler, içki alemleri, eğlence, şu bu mudur?

Yoksa ileride evlenip çoluk çocuk karışılacağını bilerek, çocuklarına bir şeyler katacağını düşünerek ona göre kendini zenginleştirmek süreci midir?

Nedir "gençliği yaşamak"? Beyinlerin en aktif olduğu dönemde bunu sadece eğlenceye adamak mıdır?

Fikirleriniz?
Gençlik nasıl yaşanmalı? Yaşanmayan gençlik ne oluyor?
Cevapla