"Çocukluğumu yaşayamadım" diyen birini anlamak kolaydır, erken yaşta çalışma hayatına atılmış, oyun oynaması gereken dönemde ağır işlerde ezilmiştir mesela, veya ailesi dağılmıştır, sevgi ve güven içinde büyümesi gerekirken ona ebeveynleri bunu sunamamıştır falan ama ya "gençliğime doyamadım / yaşayamadım" diyen insan ne demek istiyordur, bunu hemencik kestirebilir miyiz?
Yaşanması gereken gençlik çizgisi nedir? Flörtler, içki alemleri, eğlence, şu bu mudur?
Yoksa ileride evlenip çoluk çocuk karışılacağını bilerek, çocuklarına bir şeyler katacağını düşünerek ona göre kendini zenginleştirmek süreci midir?
Nedir "gençliği yaşamak"? Beyinlerin en aktif olduğu dönemde bunu sadece eğlenceye adamak mıdır?
Fikirleriniz?
Yaşanması gereken gençlik çizgisi nedir? Flörtler, içki alemleri, eğlence, şu bu mudur?
Yoksa ileride evlenip çoluk çocuk karışılacağını bilerek, çocuklarına bir şeyler katacağını düşünerek ona göre kendini zenginleştirmek süreci midir?
Nedir "gençliği yaşamak"? Beyinlerin en aktif olduğu dönemde bunu sadece eğlenceye adamak mıdır?
Fikirleriniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar