Evde kolbastı oynarken babama yakalandım. Rezil oldum mu? Ne yapicam?

kolbastı bildiğimden değil evde kimse yoktu taktim kulaklığı oynamaya başladım babam anahtarla gelmiş halaylarımı falan görmemistir insallah napıyorsun sa.. lak misin sen dedi deli olduğumu sandı galiba rezil oldum yuzune bakamıyorum ya napıcam ben
Evde kolbastı oynarken babama yakalandım. Rezil oldum mu? Ne yapicam?
Cevapla