Herhangi bir şeyi konuşmayıp İçine atmak neden kötü bilinir? yerinde ve uygun zamanda konuşmak daha iyi değil mi?

Yerinde ve zamanında konuşmak doğrusu bence..
Yerinde ve zamanında konuşmak doğrusu bence..
Herhangi bir şeyi konuşmayıp İçine atmak neden kötü bilinir? yerinde ve uygun zamanda konuşmak daha iyi değil mi?
Cevapla