Birbirimizi kandırmayalım küçükte olsa bir kısım insanın ya da kimsenin bilmediği davranışlarımız vardır. Mesela ben kimse göremeyecek durumdaysa bazen dağınık olan çorap sepetimden iki farklı çorabı alıp giyerim.😀(Ama bazen tabi) Ve çok daraldığım stresli bir gün ise şarkılı ya da kendim mırıldanarak dans ederim deşarj olmakta işe yarıyor.😊
Farkli corabı giymeyi bende yapiyorum. ne yalan söyleyim bir de bazen konusurken isim. cikti diyorum ama yalan tamamen konusmadan sıkıldığım icin ama bazı insanlara yapıyorum normalde sıkıldım. diye direk soyluyorum. Makyaj yapmadigim zamanlarda fotografta filtre kullaniyorum cok soluk cikmayım diye fjjdjd kahve falı baktirmaktan korkuyorum ama yinede kendimi alamiyorum. Bazi insanlara cok canım sıkılsa da umursamiyormus taklidi yapiyorum. Okulumu uzatmam ne kadar kafamda cok sıkıntı yapsa da etrafa stresim olmadigini gösteriyorum. Uzuldugum konularda ustune gitmek yerine konusmamayi tercih ediyorum. Dugunlerden nefret etme sebebim eski sevgilim ile dugune gitmistik ve dans etmiştik o anı unutamamam 🤗 sevdiklerime özellikle babama karsi cok kiskancım ama belli edemiyorum. Ergenken cok yalan söyledim ve cilesini cok cektim o yuzden laf konusurken cok dikkat ediyorum bir de buyuk konustugum icin basim yandı ona da dikkat ederim
Her insan madalyon gibidir bir ydınlık bir de karanlık tarafı vardır. Bence olmalıdır da. Her şey herkese anlatılmalıdır, her yerde her davranış eda edilmemelidir bence. Benim gizli sırrım da şu; birisi ile tanıştım diyelim ya da arkadaşım olsun çok özel şeylerini anlattığı an içimden şarkı söylüyorum ve bunu beyninde yazıp bir daha o kişi ile o denli samimi ortamlar yakalamamaya çalışıyorum.
Ne kadar sık tekrarlandıģına göre değişir. Her insanın başına gelebilir. bir keresinde zor dönemden geçiyordum o ara başıma geldi. Ve çok sıvı tüketmek ya da soğuk almak da buna sebep
En İyi Cevaplar