“Bunu affedersem kendime saygım kalmaz” vazgeçişi diye bir şey var. Siz hiç birinden affedemediğiniz için vazgeçtiniz mi?

“Bunu affedersem kendime saygım kalmaz” vazgeçişi diye bir şey var. Kimseyi sizi affedemeyeceği için sizden vazgeçmek zorunda bırakmayın.
“Bunu affedersem kendime saygım kalmaz” vazgeçişi diye bir şey var. Siz hiç birinden affedemediğiniz için vazgeçtiniz mi?
“Bunu affedersem kendime saygım kalmaz” vazgeçişi diye bir şey var. Siz hiç birinden affedemediğiniz için vazgeçtiniz mi?
Cevapla