Kişilik & Karakter “Bunu affedersem kendime saygım kalmaz” vazgeçişi diye bir şey var. Siz hiç birinden affedemediğiniz için vazgeçtiniz mi? Uzm-herbokolog Takip Et Xper 4 Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor “Bunu affedersem kendime saygım kalmaz” vazgeçişi diye bir şey var. Kimseyi sizi affedemeyeceği için sizden vazgeçmek zorunda bırakmayın. “Bunu affedersem kendime saygım kalmaz” vazgeçişi diye bir şey var. Siz hiç birinden affedemediğiniz için vazgeçtiniz mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
hazalldr Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 39% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 454 cevap paylaştı. Çok değer verdiğim biri tarafından ihanete uğradım aşık değildim ama çok sevmiştim affetmedim kendime saygımı yitirmemek için 1 0 Yorumla
BlueCrazyy Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 69% +1 yıl Ufff hem de nasil acisi bana kalmis da olsa affetmedim ve iyi ki de affetmemisim yoksa kendimi affedemezdim🙊🙊🙊 1 0 Yorumla
Tbaygmr Takip Et Xper 5 Yaş: 38 , eic 46% +1 yıl Evet vazgeçtim. affetmeye çalışırken harcadığım zamana üzülüyorum. Direk vazgeçseymişim 1 0 Yorumla
En İyi Cevaplar