Siz en çok neyi niçin özlediniz, şu anda o özlediğiniz şeyi elde etme fırsatınız olsaydı eskisi gibi mutlu olur muydunuz?

..
..
Özlemek güzel bir şey..
insanın geçmişe bir şeye bir kişiye duyduğu özlem ise tarif edilemez..
Her insanın çok mutlu olduğu veya çok huzurlu olduğu bir an var..
Hayatı boyunca hep hatırlayıp hep o ana dönmek istediği zamanlar oluyor
Bunaldığı zamanlar sığındığı..
Güçsüz kaldığında ona ihtiyaç duyduğu..
Bazen bir çift söz bazen bir koku bazen bir şarkı
Alır götürür sizi uzaklara o ana dönmek istersiniz.

Peki bu hayatta siz neyi niçin özlediniz?
peki o özlediğiniz şeyi elde etme fırsatınız olsa ya da o zamana geri dönseniz ya da o kişi yeniden hayatınıza girse

Mutlu olabilir misiniz? o anki gibi?
#DengesizBirAdam
Siz en çok neyi niçin özlediniz, şu anda o özlediğiniz şeyi elde etme fırsatınız olsaydı eskisi gibi mutlu olur muydunuz?
Cevapla