
Tey tey dsfs kafam yine güsel bebeklerim muah

Her öpüş ve sarılış +18 değildir, her +18 de cılkı çıkmış bazı hayvansal fantaziler değildir. Masumca yapılınca da tadından yenmez sanırım.
Ha el öpmek için bile dokunulmadıysa otizimli şüphesine düşürür :dd
Ya +18 lafı geçirdim mi :D
Masumiyeti hiçbir insanda göremediğimden belkide
Otistik de değilimdir ya bençe normalim :D
Nene dede eli öpüp bayram harçlığı tadını kaçırmış olamazsın 👀 şaka?
Küçükken aylem zorla yaptırıyordu ama büyüyünce yakın temastan hoşlanmadığıma karar verdim ve uzak duruyorum elimden geldiğince.
Pdr desteği deliler içindir zırtapoz safsatasını laklak konuşan topluma inat, bı ara doktor çayı içmeye gitsen, hım! Arada yaparım, ne ka eğlenceli bı bilsen:d
iyi bişey ama bir süre sonra can yakıcı oluyor insan sarilmak istiyor
Sen ciddi misin? Abovvv 😯😯😯
Bir an bu yazıyı ben yazdım sandım ama kız halinle bile senin bu kadar üstüne geliyorsalar bize neler yapmazlar 😣
Ciddiyim sıkıldım insanların bu yapma şeye bu kadar önem vermesine kime sorsam kötü birşey ama bakarsın onların ilişkilerine sıfır samimiyet
Püü böyle işe
Ruhsuz şizo ya sjsjs
Cevap
29Cevap

Mode on
Ahahah
Tamam sdkakxkaöfkd
Sarılmak insan psıkolojısını olumlu yönde etkıledıgı kanıtlanmıstır. Bu arada kımseye sarılmadıgın ve öpmedıgın için teşekkur , 😎🌺
Sarilmak güzel birşeydır. Öpmekte öyle. Dostların olursa sarıl. İnsan dostları kadar zengindir.
Dostum yok kimsenin samimiyetini hissedemiyorum
Davranışlara mana yüklüyor, çıkar için değil sevgiden birşey yaptığını göremiyorum.
Umarım...
Senin sevgilin yok muydu? Buna mukabil hiç ona sarılmadın mı? Ben mi yanlış biliyorum? Babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi? Kafamda deli sorular.
Ahahah trolüm la ben :D
Mantıklı :D
Dpdpspdğdpd bilen söylesin ben de bilmiyorum cşfidşdğ
Bende bilmiyom adjsmfk
Sen biliyon demedim ki kanka, bilen biri bana da anlatsın dedim şfşdşf
Sabah ne dedim lan ben diceksin ama bende öyleyim ve pişman değilim palyaço sevmiyorum mk :D
Şu şeyleri ayrı yazsana sjsj bence yaşanmalı bunlar insan biriyle bu samimiyeti yaşamak istiyor bir nevi ihtiyaç gibi bir şey
Olum ayrı yazınca tek tek okumayı sevmiyorum, böyle şiir gibi akıyor hem başlık zaten uzun :D Bir ara baykuş diyordu kardeşlerim bana. Tünerdim bir yere insanları seyrederdim mal mal asdfj Bana herşey çok yapma sahte saçma boktan geliyor. Böyle malca dediğim birşeyi yapmam kendime hakaret.
He senin yaptığın her şey saçma boktan değil afshs belki de sen bu duyguların böyle ucuz şekilde sergilenmesini sevmiyorsun şizocum agshjs
Çomarlık böyle birşey işte hep ben haklıyım ben mükemmelim benim düşüncem hep doğru siz pisliksinizsdjandns
Belki de sergilenmesini geçtim duygudan ziyade bunu hayvanca yaptıkları içindir. Ayy insan üstü hissediyorum töbe yarappim sdfjsjdjdj
Hahahah tipik çomar işte
Bende onu dedim işte sana verdiği hisler iğrenç eylem değil çok şey öretcem sana sgshsjs
Öğretme allasen
Herkesleşmemenin huzuru içinde ölçem adfsjdj
Sen bir şeyleri yapmayarak herkesleşmemek istiyorsun bunu geç bir şeyleri farklı yaparak yine aynı şeyi yap bir zaman sonra patlarsın egonu büyütüyorsun böyle sjsjs İnsanlara yukardan bakacan hep agshsj
Birşeyler yapanları da görüyozzz ayrıca genel konuşma ben bu konudan bahsediyom hep. Bunda yapmayarak diğerlerinde farklı yaparak aynı fabrika ürünü insan gibi olmamaya çalışçam
Neyseğğ hayat benim hayatımsffjsdjsjf
Kaybol engel bye
Engel mi sgsh Yorum yaptım sadece yap diye zorlamıyorum
Ciddiye alan beynini Istırırım
Yanlış anlaşıldım zannettim xd İyi o zaman
Tamam uzatma yapramsdfksnfjd
Ahaha küçük şıllığa bak
Tepriyezis seni faksjdksjd
bende hiç hemde ama birini öpüp sarılmak çok isterdim
Sektir et gizli üye amağğn
beni mi yoksa sarılmayı mı
yanlış ankladım galiba
benimde öyle de ileride bu durumdan dolayı bir çekincem yok değil. Karşımdakine bunu desem mi demesim mi diye. Kızdan kıza fark var. Ters tepebilir
Öpmeyi bilmem ama sarılmak dünyanın en güzel hissi
En son kime sarıldın
Bence iyi bir şey en iyisini yapmışsın
Maalesef tum sorularinin cevabi evet😕
+ puan alan varsa benide haber etsin
Aferin sana temiz kalmışsın bu dünyada brovo👍🤣
Sarılmak güzeldir insan sevdiklerine sarılır
İyi iyi nirvanaya ulaşırsın
Sayın şizovski lütfen s.. tiredin bunları 🔫
Tamaaaam
Kanki bu soruları sorarken ne içiyorsun djdjd
Bir bardak çaklıtlı süüüüt
Bu iyi birşey.
Neden böyle düşünüon
Çünkü herkes yalancı.
Hemen gidip annene sarılmalısınnnn
O son dubleyi icmicektin.
Birileri iç geçiriyor heralde:d
Doğru yoldasın
Tenks asdjskf
ben de öpmedim
Ee sençe kötü bişi mi asfjs
iyi ya
Ben de. Ne olmuş yani.
Ayneeğğn
Sence problem ne? kendine sor once
İyi😂😂
Neden azfjdj
İyi bir şey bence
Neden
Dini açıdan bakarsak asıl olması gereken bu zaten ve ilerde sevdiğin biri olur her şeyini onunla paylaşırsın artık herkes öptürüyor mesele artık öptürmemek dr
bir yer göster kusacağım sadghdhfhfahaa
Evet
Sokakta sarılıp öpüşenlerin üstüne kus o zaman
Yalnız değilsin😂
Boşuna yaşıyosun awk
Sen boşuna yaşamamış oluyorsun yane bunu yapınca ASDJAJF
Tamamen saplık
Bunu yapanlar sana göre sap olmuyor hmmm
Bende öyle 😂
Senin gbi kotuuu😡
Sus ya :D
Nedense bende.
İyi birşey
Öyle deme be
Kötü bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar