Hayatımda hiç kimseyi öpmedim ve kimseye sarılmadım; Bu iyi birşey mi, kötü birşey mi?

Hayatımda hiç kimseyi öpmedim ve kimseye sarılmadım; Bu iyi birşey mi, kötü birşey mi?
Öpünce veya sarılınca size artı insanlık itemi ekleniyor mu veyahut sizi bu özellik benden üstün kılıyor mu? Hayatı daha çekilir hale getiriyor mu aşklarım? Yapma hayatlarınız samimiyet kazanıyor mu gerçekten böylece? Bu sevgi gösterileriniz midemi bulandırıyor eheh
Tey tey dsfs kafam yine güsel bebeklerim muah
Hayatımda hiç kimseyi öpmedim ve kimseye sarılmadım; Bu iyi birşey mi, kötü birşey mi?
Cevapla