Benim var ve o kendini biliyor eminim buna ;)
Soru detayları kısaymış Allah'ım Yarabbimm deli olucam. :)
Soru detayları kısaymış Allah'ım Yarabbimm deli olucam. :)
Kendimle konuşmayınca deliriyorum.Bazen günlerce icimdeki sesle konuşmuyorum ve yaşadığımı hisedemiyorum :) ama genellikle annemle uzunca zaman konuşamıyınca kendimi çok eksik hissediyorum.Benim anam benim annem benim en dostlarımdan biridir ve su arara yanimda değil ve onunla her gün konuşsamda onun uyarılarını onun sevgisinden uzak kaldığımda kendimi tam hissetmiyorum ve bir gün olur benden önce ölürse onsuz hayatın ne kadar boş olduğunu anlayacağımı biliyorum ve elimden geldiği kadar onu üzmemek için gayretler veriyorum :)
Hıı hıı var ... ama çok gıcık birisi , hep meşgul çok meşgul ...
:(
Noldii :((
mesgul dedn ya üzüldüm senin adına konusamıyosunuzdur
Günde 1-2 defa konuşabiliyoruz ... İkimizde yeteri kadar meşgulüz zaten , görüştüğümüzde acısını çıkartıyoruz :))
öyleyse problem yok o zaman :)
yok tabiii :))
:)
en çokta sevgilime dökülürdüm o beni rahatlatırdı konuşur birlikte karşılıklı fikirlerimiz söylerdik bakış acısı farkı olunca muhabbet daha güzel oluyor benim göremediklerimi bile görüyor bir de bu muhabbete üste cıkma fikrini kabullendirme baskısı yok o zaman çok daha zevkli oluyor muhabbet
Olmaz mı?Tabiki de var.Sesini duyunca canımın sıkkınlığı giidyor.Mesajını görünce de somurtuşum gülüşe çevriliyor..O benim kıymetlim.Gerçekten kıymetlim.O kendini biliyor ;)
vay bee :)
Cevap
18Cevap
Bizim parktaki sokak köpeklerini sevip onlara içimi dökmediğimde hakikaten rahatsız oluyorm.Dalga geçmeyin ciddiyim
dalga geçicek biri değilim ben. olabilir neden olmasın ki.
kendini bilmezlerle muhattap olma sende..
oh iyi diyosun bazı insanlardan daha dost olduklarına emnim köpeklerin.
kesnlkle
candır onlar cann..
aynen öyle. küçük seylerle mutlu olan bitek onlar bnce. insanoglunu doyuramazsın karnı doysa gözü doymaz(genelleme) hep daha fazlasını ister bu bi gercek..
evet bizim içinde gecerli bizde her zman yapmasak bile yaptgmz zamanlar olmuyo değil.
Bana da bazen soru detayları kısa diyor, çok komik :)
aynen soruyu sordum daha ne yani. bide tay vercez hemde yokken..
ne bu şimdi komikmi yani.
anlayamadım..
yok valla genelde onların konuşmasından bana sıra gelmiyo ..
hee evet dinliyorum.. ee sonra...
anladım
seninle konuşmadıgım zaman bayanukala eksiklik duyuyorum :))
ahaha çok güldüm seni tanımıyorum bile !
eminmisin eylül :))
:/ kimsin cık ortaya.. nickin farklı o zaman kandırma beni sakın.
şmidi derin düşüncelere garketmiş durumdayım galiba seni
onur la onur nasıl tanımazsın
ooo ters onur tanıdım tanıdım :) Allah senin iyiyliğini versin :) lanlı lunlu basladın görür görmez ne gıcıksın haa :)
hopp nasılsın özlettin kendini vicdansız
buralara eskisi kadar takılmıyorum be onur napim :) iyiyim sen nasılsın.
evet var ve uyandığımda aklıma çişimden önce geliyor :D
ehehe iyiymiş :)
aşk işte :)
:)
:)
annemle 2 gün konuşmasam eksikliğini duyuyorum. sevgilimle de aynı.
oturdum ve bu soruyu okuyunca dusundum yok ya oyle bırı olsaydı ıyıydı
ozledigim sey 3000 karaktere sigmaz be abe ukala qizim :(
anladım :(
forever alone :( dyosun..
yazık sana :(
bişe demedm bile daha. tamam sustum
yakın bi zamanda oldu ama kendisi bilmiyor bilseydi nolacak sanki
bilmem merak konusu. belki daha iyi olcaktı bilemezsn
ortaya bırakıp basıp gider arkadasım sonucta
bilemezdn ki bunu.
bunu ona anlatamam
anlatmayı hiç denedn mi de böyle düşünüyosun
denersem kabul etmez
vay anasını. cıkmazda mısın nesin bunaldım 2 dakkada Allah kolaylık versn ne diyim
amin cümlemize
amin
var ama konuşamıyorum.boğazım düğümleniyor her defasın da söyleyemiyorum bu son diye...
Benim yok ama.Benim eksikliğimi hissedenler vardır
düşündüm ama bulamadım,sanırım yok...
sadece tek bır kişi var ..
var, herkesin bir kişi bile olsa vardır ya :)
bence bi kişi olmalı sadece.
düşündüm bulamadım yok...
Benim var ve o kendini biliyor eminim buna ;)
kullam çınladı
mesaj geliyor bak..
hımm saçlarım dağınık ondan olsa gerek..
Hmm, sanırım yok.Yada var
gerek yok.
pekii.
var her anım onu düşünmekle geçiyor :(
hayır yok
yok olmalı mı ?
senin olmasa da olur.
karışmadım zaten işim olmaz.
gerekmeyebilir de. ben olanlarınkini sormustum zaten ne sorun yaptın ki anlayamadım.
estagfurullah da la demeni gerektrcek bişe demedim ben. erkek arkadasın değilim senin. biraz daha seviyeli olabilirsin
var gbi
tabiki var..
kimseler yok gibi
vaar.
olmaz mı
Arada oluyor bazen
Evet, var.
var..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar