Neden güzellik denen şekle bu kadar heveslisiniz?

"Ah ulan romeolar, niye hep jülietleri seviyorsunuz oğlum. Niye güzellik denen şekle bu kadar heveslisiniz? Ha, neden heveslisiniz. Insan güneşi de sever, bulutu da sever, ya da bir çocuğun gülümsemesine de aşık olabilir bir insan. Insan dediğin şekle aşık olmaz ki.! Insan öze aşık olur öze. Sevdiğine baktın mı önce önce sol yanını görür oğlum. Şeklini şüklünü değil.! Ah ulan romeolar sevdanın içine ettiniz be...
Gülerken duygulandığım en anlamlı videoydu..
Neden güzellik denen şekle bu kadar heveslisiniz?
Cevapla