Var kardeşim. O da ekip arkadaşlarımdan bazıları. Öyle bir arkadaşlarki seni otobğs durağında bekler ve sana eşlik ederler. Onlara karşı içimde şüphe uyandıracak hiçbirşey yok. İçli-dışlı olduğumuz için onların yüreğini biliyorum.
Hayır tanışmadım. Çünkü yaşadıklarım bana kimseye güvenmemeyi ve karşımdaki insanın da onlar gibi olma ihtimalinin her zaman var olduğunu öğretti. Bu yüzden en başta hep tereddüt ederim. İnsanlar bu tereddutun sebebi ne yazık ki..
En İyi Cevaplar