Çok güzel bir tablo gördüm mağaza da alamadım çünkü aynaymış ne yapmalıyım?

Depresyondayım resmen o tablo benim olmalıydı. Meğerse aynaymış 😕😕
Eşi benzeri de yok hani 🙄🙄
Çok güzel bir tablo gördüm mağaza da alamadım çünkü aynaymış ne yapmalıyım?
Çok güzel bir tablo gördüm mağaza da alamadım çünkü aynaymış ne yapmalıyım?
Cevapla