Depresyondayım resmen o tablo benim olmalıydı. Meğerse aynaymış 😕😕
Eşi benzeri de yok hani 🙄🙄
Eşi benzeri de yok hani 🙄🙄


Aynadaki yansımanı attın sanırım görsel olarak. Boşluktan başka birşey yok.
Fotosunu çek tabloya dönüştür bu mu ter derdin 😬😬
Ben önünden çekilince gidiyor görüntü 🙄🙄
Anladık herhalde ama egonu oklamaycağım 😬😬
Ahaha gömmüyorsun da ama 😂😂
Okşamak değil bak oklamak yani egona ok atarak hedefi 12 den vurmana izin vermiyeceğim 😂😉 yine mükemmel bir toparlama yine ben kahretsin bu konuda rakipsizim 😂😂
Beni övüyorduk şu an lütfen sıranı bekle 😂😂Gerçi övülmeye ihtiyacım olmayacak kadar mükemmelim ama 😂😂
Seni hiç övmedim farkındaysan direk kendime geçtim övülmeye değer tek ben varım burda diye sahtecilik yapamam kusura bakma ben varken sana sadece eşlik etmek düşer.😂😂 Çekinme övmek için alışığım ben
E tabi kıskandın sende haklısın 😂😂😂😂
Biz arkadaşlarımızı kıskanmayız, bıçak nasıl ki kınını kesmez bu laflar da beni kesmez. Biliyorum özledin seni gömme mi ama yapmıycam😂😉
😂😂😂😂😂😂Koptummmmmm
teşekkür 😉
Sistem seçiyor artık 🙄🙄😂😂
O kadar boş bir insansınki hani aynaya bile yansıyamıyorsun.
Duvarlarına evin ayna yaptir hersey o tablodan olsun 😂
Çok iyi fikir bak 🤔🤔kendimi görmeye doyamıyorum zaten 😂😂
Cevap
16Cevap
Muhtemelen aynanın arkasında markası modeli ya da bir adres olan etiket vardır. Rica et imdirt arkasına bak nerden alındığını öğren o şekil gidip alabilirsin bence
Ömrün boyu hic mi ayna görmedin ? yüzünü tanımıyor muydun 😃
Anladık güzelim diyorsun :D Ben güzele güzel demem, güzel benim olmayınca.
Ilizyonlu aynalardandı sanırım. Hani böyle kısa uzun şişman ya da güzel gösterenler var ya 😂😂😂
e haliyle. tüm gün geç karşısına seyret. en çok nesi hoşuna gitti gördüğünün
Daha iyi tablolar vardır mutlaka ayna olmayan. Üzülme
İnanamıyorum egosu egoma denk biri :D Uzayda mıyız
Dünya da olmadığımız kesin 😂😂😂
gerçekten depresyondasın :D
😂😂😂
Çok şükür bugünde egomuz tavan 😄
Ahhahaa😂😂😂
Aynada siz mi vardınız..☺️?
Tabii kiii yoksa bu kadar mükemmel... (Boşluklar da kendimi övdüm😂😂) olabilir miydi?
Aynayı alıp götürmeliydiniz..☺️..
At çöpe onu işe yaramaz😂
Büyük kayıp direk git köprüden atla
aynı ölçülerde fotonu çektir..
O kadar güzelsin yani 😉😉😉
-Da ayrı değil
😂😂😂
Egoya bak😒😒
Güzel değil miyim yani? 😒😒
Paha biçilemezsin 😘
😂😂😂🙈Öyleyim
Alıyım sana çok istiyosan
Alma bak.
Demekki yansıyan güzellik şenmişsin :)
Aynayı alsaydın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar