Çok iki uçdur, çok altı doludur, buzdağının üstünde görünen ile altında olan bambaşkadır bu durumda.. "Söylenecek çok şey var ama hiçbir şey yok." Oluyor mu sizlerde de, ne durumdasınız bu hallerde? Az dökülün madem...#revolution
"Söylenecek çok şey var ama hiçbir şey yok" dediğiniz anlarınız var mı?
Var tabi. Söylenecek çok şey var ama elden birşey gelmiyor ve öylece susuyorsun açık konuşamıyorsun içindekini kusamıyorsun. Çünkü ne kendini ne de kimseyi kırmak üzmek istemiyorsun. Ama hayat napıyor? Birini mecbur seçeceksin diyip postayı koyuyor...
Mevzuyu değiştirmek gerekir. Belki yanlış zamanda yanlış kişilere kafa takılıyordur ve bu da asla kişilerin yanlış olduğunu göstermez. Tercihleri şöyle bir gözden geçirmek gerekir.
Evet konuşacak çok şey varken birsey yok demişliğim vardır. Heleki benim gibi geveze biri susuyorsa birsey yok diyorsa zaten o kisiyi gizden çıkarmışımdır.
her gece beyaz bir kağıt açıyorum önüme. yazacağım çok şey varmış gibi hissediyorum. kalemi elime aldığımda ise yazamıyorum. çok fazla düşünce ama itiraf edilemeyen cümleler..
En İyi Cevaplar