"Söylenecek çok şey var ama hiçbir şey yok" dediğiniz anlarınız var mı?

Çok iki uçdur, çok altı doludur, buzdağının üstünde görünen ile altında olan bambaşkadır bu durumda..
"Söylenecek çok şey var ama hiçbir şey yok."
Oluyor mu sizlerde de, ne durumdasınız bu hallerde? Az dökülün madem..
.
.
#revolution
"Söylenecek çok şey var ama hiçbir şey yok" dediğiniz anlarınız var mı?
Cevapla