Seven ya da sevmeyen biraz anlatabilir mi? Genellikle ayağına kaya düşmüş gibi tepkili kızlar. Uysal kedileriz oysa. Sadece iki çift boynuz dört adet toynağımız var. 😄
Boğa Burcu aşk erkeğidir bir kere kadın ruhundan anlayan sevdim mi deli gibi sever ve her zaman ilk istediği şey bir bayandan güvendir güven verdiyse o bayan en mutlu kadını yapar hayatın kısacası boğa Burcu erkeği bulduysanız bırakmayın boğa Burcu bağımlılıktır bende boğayım sevgilimde boğa zıtlığımız sadece ikimizin de inatçı olması
Oda gülüyo arada 😁 dahası özet geçeyim istersen boğaları, görselliğe güzelliğe cünselliğe , damak zevkine , eğlenmeye , önem verir ama inattır yap dediğini yapmaz kendi bildiğini yapar falan uzar böyle , ama iyi bir aşık kadını değerli önemli hissettirir
Oğlak kızı hiç denk gelmedi. Henüz tecrübe edemedim. 😄 Ama başak, oğlak, yengeç ve balıklarla uyumlu olduğumuzu biliyorum. Bonus olarak akrep ve terazi burcu da olabilir. Bu iki burçla da öyle böyle yani. 🙂
Yükselenim Başak zaten 🤣 , sevgilimin yükseleni de oğlak 😍 güzel tesadüf dimi , yemişim akrebi ay burcum koç cinsellikte onu bastırırım 👌🏻Üstelik akrepe zengin koca lazım
İnsanları burçlarına göre değerlendirmiyorum. Burçların bu denli insan karakterine etki edip bu denli belli kişilik ve karakterde bir grup oluşturabileceği fikri mantığıma sığmıyor açıkcası. Yalnızca burçlar benim için doğduğumuz tarihin bir diğer adlandırması gibi.
Kadın erkek farketmez. Aklıma "oturan boğa" tabiri geliyor. Rahatına ve yeme içmeye düşkün, güzelliği, estetiği önemseyen, parayı ve lüksü seven insan tipi.
Boğa burcu erkeğiiiiii 🤔 Güzelliği sever, rahatlığı sever,... Başka da bilgim yok :)
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bir arkadaşım boğa burcu ve erkek ama daha yeni tanıyorum. konusunca iyi konuşuyor ama konu bitince devamını getirmiyor hep benim öncelikle konuşmayı baslatmam gerekiyor
En İyi Cevaplar