Ses tonumu beğenmediğim için özgüvenim düşük. Bunu nasıl aşarım?

ses tonumu sevmiyorum bu yüzden konuşmayı da sevmem.. diksiyonum iyi değil buny nasıl aşabilirim? güzel değilim bari ağzım iyi laf yapsın istiyorum
Ses tonumu beğenmediğim için özgüvenim düşük. Bunu nasıl aşarım?
Cevapla