Ben başlayayım "Allah'ım sabır ver yoksa kan çıkacak" 😂😂


insanlardan uzak dururum herkes uzaktan hayranlikla seyreyler beni
yolda yururum kafami kaldirip onume bakmam sana carparim o an hayatinin bir anda degistigi andir
mutlaka etkilerim ama etkilenecegim garanti degildir
hasbel kader etkilendim artik bambaska bir dunyadasin HOŞGELDİN
Aslannn🤣🤣
Değill
Aaa başka egoist kim var kova 🤔
Egoist değilim ya yengeç;)
Ne bileyim şu yazıya bak uzaktan hayranlıkla seyrederler hayatın değişir dokunursam falan😁
Çarpışmadık o yüzden böyle rahat konuş ;)
Hahahahahahahahah diyorum🤣
Bende :)
Sit-com a cevirdiniz burayı 😁
Hataya tahammülüm yok.
Kalemini kırdıysam bir insanın sadece nefret birikebilir içimde.
Birinin anlattığı şeyin doğru olması değilde, bana doğru gelmesi önemli
Ay aynı ben koç diyesim geldi ama oglakla aslan arasına sıkıştım 🤣
Oğlak :D
Bildim sayılır o zaman 12 tane mı ne burç var zaten yüzdelik oranım fazla bu sayılsın ben bildim 😁
Oğlak ile Aslan hiç benzemez onu nerden çıkardın bilmiyorum ama bildin tebrikleeer :D
Son cümlenden bir aslan havası sezdim ondan 😁
O oğlağın inadı ve bildiğinden şaşmaması özelliği :D
Ama ben nerden bileyim bana ben egositim gibi geçti o cümle 😁
Evet telafuzum yanlış oldu kusura bakma sen bildin ama :D
Tabiki ben bildim ben herşeyi bilirim liderlik etmeyi de severim acaba ben kimim😁😁
Koç :D
Evettt 🎉🎊🎉🎊😁
Konfetiye hayır etraf pisleniyor :D
Amaaan toplarsın nolcak sanki 🤣
Tamam hadi kırmim toplarım :D
O zaman 🎊🎉🎉🎉🎉🎊🎉🎊🎊🎉🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🍗🎉🍗🎉🍗🍗🎉🎊🎊🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎉🎊🎉🎊🎊🎉🎉🎊🎊🎉🎊🎉🍖🎉🎉🎊🎉🎊🎉🎊🍖🍖🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉 araya ette koydum yorulursan yersin bak böyle de düşünceli biriyim🤣
Tokum sağol benim yerime sen ye :D
Boğa burcuna yollarız 🤣🤣
Bence başaklara yollayalım temizlik yapmaktan 1 deri bir kemik kaldılar :D
😁😁 ee iyi o zaman yesinler
Bana bir sade kahve yeterlii :D
Tabi buldun kahveciyi hemen kahve al hadi madem☕😁
Ya cidden nickini farketmeden yazdım onu kahve veya çay :D
Tamam tamam hı hı hadi hadi tamam 🤣🤣
Gerçekten farkında olmadan yazdım :D
Yav tamam hadi sensin tamam 😁😁
Ya kahvemi ver ve kahveci olmadığını söyle :D
Az önce kahve verdik ya bu nedir yav 2. yi de istiyorsun ama o kadar cömert eli açık bir insanım ki köpeğin olsun al afiyet olsun☕🤣
Kupayla yok mu ya fincan küçük :D
🤣🤣 onu mühendislere söylemek lazım bir kupa kahve emojisi ayarlasinlar 😁
Nerede bizim kupalarımız eeeeeey yazılım mühendisleriii ahlaksızlaar cimriler
Hiiiiiç ama bunlar nerden bilsin örf adet anane pehh okumuşlar ama adam olamamışlar sonra bunlar zengin neden zengin cimrilikten iste😁
Aynen bu kahveciye çabucak kupa emojisi getirin yoksa kaleminizi kırarım :D
Helal işte oğlak burcu işte adam adam 😁
Bizdeki kaleminiz kırtasiyeden alınmaz haberiniz olsun bak :D
Hiçç hakim kalemi çalıyoruz biz 🤣
Yaz kızım ölene dek suratına bakmayacağım bunların :D
Şey (guncelemeden güncellemeye de) 😂
Yok onlar kupayı getirseler bile affetmem sildim bir kere :D fincanla sen bizi boşver bunları :D
☕☕☕☕☕☕☕ buyrunnn😂
Teşekkürler efenim
Ay ne tatlı karaciğer yerim seni 😂😂
Beyin sen olunca :D
Yaaaa şapsik 🥰💕💕💕 😂😂 ay çok güldük ya😂

Eveeet :D
Kahve içince bende böyle oluyorum😂😂
Çarpıntı yaptı senin kahveler :D
Asla malzemeden çalmam %99 kafein 😁
Gözlerim faltaşı gibi oldu bak bu dünyaya zarar :D
Aritmik tasikardiden ben sorumlu değilim 😂
Ben de bu kadar dert varken kalpten gitmem :D
Benim burç tam bir enayi, kendisini alaka etmeyen konulara girer herkesin hakkını arar , ama kendi hakkını bulamaz , tam bir adalet silsilesi
Terazi mı acaba 🤔
Evet , enayi diyince anlaşılıyor zaten
Ben adelet deyince ordan şey ettiydim ama adaletin tartısı terazisi muhabbetine 😁ama seni incitmişler galiba
Aynen öyle
Stj Avukat biriyle dertlesirmisin @Morusevenhatunn burcuna uyuyor:)
@Beniellereverme-34 sen kimsin dün de bu resim ile beni ekleyen oldu fake misin
hayır sınava çalışıyorum aslında kapattım hesabı biktim ders çalışmaktan geri açtım
@Beniellereverme-34 anladım
hatırladın beni dertlesmeyi hak ettim mi
Saf, çocuk ruhlu, herkesin içindeki iyi niyeti gören, doğaya kırlara bayılan
Cevap
12Cevap
https://eksiup.com/p/fi129790szod
romantik , kibar, evcimen , kırılgan hasas, kendine acımaya meğilli, duygularını çabul ifade edemeyen..
:D :D
Yaaa sende bendensin hoşgeldin koç 🙋♀️😁
ama ben koç değilim ki
o caps sanaydı :)
hadi beni bul
romantik duygusal dağınıklığa gelemem ruhum daralır
Başak sen misin🤔🤔
bingo :)
bendeniz başak :)
Memnun oldum😁
bende memnun oldum :)
Emir almayı sevmeyen biriyim.. egolu deseler de en ufak egom yoktur. Varsın öyle bilsinler..
Aslan 🤔
Doğru..
🎉🎊😁
👍😊..
Duygusal, her zaman iyi niyetli, merhametli, öz güveni yerinde, yakışıklı, aklı başında, olgun biri
Balık mısınız acaba🤔🤔
Neden duygusallık deyince aklınıza gelen ilk burç balık?
Sudan dolayı herhalde😁
Yengeç de suda?
Ama o arada kumda yan yan gidiyor ya ondan set edemedim 😁
Yengecim yan yan giderim
Yan yan giderim desen bulacaktım 😁😁
Bulurdun eminim o yüzden söylemedim sorunun soru olması için.
Evet aklı başında tanımı var ya ondan 😁
İntikam soğuk yenen yemektir
Akrep diyesim geldi🤷♀️😁
Oleyyy🎈😁
acımasızmısın ya akrepsin bide 😂😂
yani illaki öyle ama akreplerin özellikleri çok iyi ya soğuk kanlı olmaları özellikle
yani ama kişiden kişiye değişiyor tabikide ama mesela akrepler o konuda iyi dominant yani
işte o konuda çok etkiliyolar beni😂😂
dominant yapıları 😂
Derin duygular.. derin bakışlar..
Hmm neymiş ki burcun
Sabır küpü, sakin ama cinsel azgın.
Detaylara takılma düzen
Başak 🤔
O zaman dans 💃💃😁
Efendi, inat, dürüst, açıksözlü, prensipli
azcık deli dolu terelleli
Kova 🤔🤔
Deli bir kıskancımm 😒
Ay sus bende koç akrep arasindayim 😁
Her zaman en iyiyim noka😀
Vayyy Aslan hoşgeldin😂
🤣🤣
Mükemmellik
Aslan ve Oğlak arasında kaldım 🤔
Oglak burcunun mkemmel olmasi sacmaligini kim uydurdu zhxhx
🤣🤣ben 🤣🤣
hiç bilmiyorum ki
Bende bilmiyorum🤷♀️😁
o zaman sende bendensin :)
Koçum ben koç heyt masallah😁
Bende teraziyim o koçu kurbanda bende tartıyorlar he heyyy :D
🤣🤣🤣 ben ayaktan gidicem baskulsuz 🤣🤣
Vaay sistemin açığıni buldun helal 😐
Zeka bende liderlik bende pratiklik bende koordine yeteneği bende tabiki bulucam😁
Alem buysa kral benim diyosn yani :D
Evet mc gecelerin yargıcı 🤣🤣
sene iki sıfır bir dokuz yeaaaaaa :D :D :D MC bardagın dibinde kurumuş kola
🤣🤣 feat 007 ıslak tuvalet terliği yeaa 🤣
acılarla dolu hayat yeaaaa ellere gitmiş kankaaaaaa yeaaaa
🤣🤣 sen parfüm kokarsın ben cigara ahhh nasıl bırakıp gittin beni yeaa🤣🤣🤣
sevme beni kızım ben serseriyem :D yeaaaa
Nalet olsun sana nalet olsun bu sevgime ben seni çok sevmiştim sen neden bena böyle yaptın 😂😂
dügünü varmış nerelere gidem gardaşşşşş ver cigara mı çekem bir fırt yeaaaa (sallama moduna geçtim :D )
😂😂 off karnım ağrıdı ya
şarkı sözü olarak okudum lan diyom böyle bir şarkı olamaz heralde zor anladım :D
😂😂. bu gece arabanın kelebek camından girecekler işte çok güldük
kelebek camı neden anlamadım :D
Hırsızlar oradan kırıp açıyormuş bende bilmiyorum denk gelirsem neden özellikle buradan diye sorucam 😂
ben hergün onlarcasıyla muhattap oluyorum ilk mesaide soracagım :)
Mesaide yazmasaydın elebaşı sanicaktim hee😂 polis misin
heee elebaşıyım ama burda soru cevaplıyorum. D :D
Olabilir teyip falan getirmelerini beklerken sıcacık yerde ohhh ne yapacan millet bu havada çalışsın sen otur😂😂
Onlarla savaşan devletin kolluk kuvvetiyim onlari iyi tanirim ama
Anladım dikkatli ol
Teşekkürler elimizden geldiğince
Mantik abisedi
Karnım aç
Boğa sen misin 🤣
Evet 😂
Al senin olsun o zaman 🍗🍖🍔🌭🌮🤣
oğlak işte 😂😂
🤣🤣 ugrastirmadan helal
yani uğraşma diye söyledim direk😂😂
sen neysin😂
Koç 😁
vayy koçta iyi ya acımasızmısın ya da soğuk kanlımısın😂😂
Sevmedigim insanlara karşı öyleyim ama normalde degilim😁
öyle olmanız çok iyi bence ya soğuk kanlı olmanız birisinin sırtını çiğnesen acırmısın umursamaz çiğnermisin😂😂
koç öyleydi çünkü😂
İnatçı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar