
Benim yaşama sebebim sensin dedi adam.. ve ekledi sensiz dünyanın bir anlamı yok..
Böyle söyleme dedi kadın bu cümleden sonra gülümseyerek hiç bir insan bir insanın yaşamak için sebebi olamaz.. ya bir gün ben ölürsem o zaman ne yapacaksın?
Yaşamak için sebebim kalmadığından bende senin ardından ölümü kucaklarım dedi adam..
Araba uçurumdan yuvarlanırken çift son defa göz göze gelmişti yaşama sebebi olan kadınla aynı arabada ölüyordu işte..
Kadın sözlerin haklılığını adam ise sözünün tutmanın rahatlığı ile gülümsüyordu.. Ancak kadın kazadan sağ çıkarken adam öldü..
Peki kadın sonra ne yaptı.. bilinmez
Her insanın hayatta yaşamak için bir nedeni vardır olayın dinsel boyutu önemlidir ancak ben kendinizin yaşamak için sebebinizi merak ediyorum..
Herkesin kendince sebepleri vardır diye düşünüyorum..
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar