Geçmişteki hatalarımdan suçluluk duyuyorum ve pişmanım. Ne yapmalıyım?

Her insanın geçmişte hatası olur mu bilmiyorum ama benim hatalarım oldu. Gerçekten hatalarımın farkındayım ve çok pişmanım. Şimdiki aklım olsa yapmazdım asla. Kimseye iftira atmadım, hayati boyutlarda yalan söylemedim ya da harama el uzatmadım. Hatam insan ilişkileri ve daha çok aşk ilişkileri ile ilgili. Cinsel bir şey değil ama. Cinsellik yaşamadım hiç. Bu hatam aklıma gelince kötü oluyorum. Acaba diyorum ölsem mi. Dünyada tek hata yapan insan benmişim gibime geliyor. Yaşama sevinci dolmuyor içime ne önerirsiniz bana?
Geçmişteki hatalarımdan suçluluk duyuyorum ve pişmanım. Ne yapmalıyım?
Cevapla