Kendinizi yaşıtlarınızla hiç kıyaslıyor musunuz?

Ben senelerdir kendimi yaşıtlarımla kıyaslıyorum 30 yaşındayım işsizim daha hiç işim param olmadı arabam olmadı asosyalim hiç gezemedim eğlenemedim bekarım evlenemedim sevgilim bile olmadı yaşıtlarım senelerdir çalışıyor herşeyleri var gezdiler eğlendiler evlendiler ben yaşıtlarıma göre çok eksik geri kaldım
Kendinizi yaşıtlarınızla hiç kıyaslıyor musunuz?
Cevapla